Uždaryti
E-gyvybė Naujoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis nuo 2023‑12‑01, ir buvusiems INVL Life klientams, kurių sutartys buvo perkeltos į „SB draudimas“. PRISIJUNGTI
„SB draudimas“ savitarna Senoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis iki 2023‑11‑30. PRISIJUNGTI
Turto valdymo portalas Turto valdymo paslaugos savitarna Skirta klientams, turintiems Turto valdymo paslaugos sutartį. PRISIJUNGTI

Tapkite klientu internetu

Suprantame, kad laikas yra didžiausias turtas ir jį branginame. Kasdien esame arčiau savo klientų ne tik fiziškai, teikdami banko paslaugas 36 miestuose ir miesteliuose, bet ir internetu. Pasinaudokite galimybe tapti mūsų klientu tiesiai iš namų, ofiso ar bet kur, kur šiuo metu esate.

Prisijunkite prie Šiaulių banko

Klientu galite tapti neišėję iš namų!

Tapk klientu internetu

Spauskite mygtuką Tapk klientu internetu ir sekite toliau esančius žingsnius, kuriuose mes:

1. Jus identifikuosime.

Kad įsitikintume, jog tai tikrai jūs - paprašysime identifikuoti savo asmenybę, patvirtinant ją „Smart-ID“ ar mobiliuoju parašu.

2. Prašysime jūsų asmens dokumento nuotraukos ir asmenukės.

Pasiruoškite įrenginį, turintį vaizdo kamerą – paprašysime jūsų nufotografuoti tiek asmens dokumentą (asmens tapatybės kortelę arba pasą), tiek save. Šis žingsnis būtinas, kad galėtume patvirtinti jūsų asmenybę.

3. Paprašysime užpildyti Kliento pažinimo anketą ir ją pasirašyti.

Laikomės visų teisės reikalavimų, tarp jų ir „Pažink savo klientą“ principo, pagal kurį privalome prašyti jūsų užpildyti Kliento pažinimo anketą. Šią anketą periodiškai pildyti turi visi, visų bankų klientai.

Svarbi informacija

Apie procesą

Jums taip pat prireiks:

  • Tapti Klientu nuotoliniu būdu galite jeigu esate Lietuvos Respublikos pilietis (- ė), ne jaunesnis (-ė) nei 18 metų ir šiuo metu nesate Šiaulių banko klientu.
  • Nuotoliniu būdu Jūs galėsite užsisakyti Kasdieninės bankininkystės paslaugas: Banko sąskaitą, Vertybinių popierių sąskaitą, Debetinę ir/ar Kreditinę mokėjimo kortelę, pasirinkti paslaugų planus ir kitas banko paslaugas.
  • Jeigu pildant Kliento pažinimo anketą nurodysite, kad pirmą įmoką į sąskaitą planuojate didesnę nei 15.000 EUR, tuo atveju paprašysime jūsų pateikti lėšų kilmės dokumentus.
  • Visas šis procesas vidutiniškai užtrunka iki 15 minučių. Jis yra nepertraukiamas, todėl visas reikalingas priemones reikėtų pasiruošti prieš pradedant. Nutrūkus procesui, jį jums teks pakartoti nuo pradžių.
  • Užpildžius visą reikiamą informaciją jūsų paraiška dėl sąskaitos atidarymo bus įvertinta maždaug per 1 d. d.
  • Užtikriname, kad jūsų pateikiami duomenys yra kruopščiai saugomi ir bus naudojami tik nurodytiems tikslams.

Jeigu eigoje kiltų klausimų, kviečiame skambinti mums tel. 1813 (arba +370 37 301 337 skambinant iš užsienio).  Darbo dienomis 8.00 - 18.00 val., šeštadieniais 9.00 - 13.00 val.

  • Galiojančio asmens tapatybės dokumento: paso arba asmens tapatybės kortelės.
  • Mobiliojo parašo ar kvalifikuoto „Smart-ID“;
  • Stabilaus ir greito interneto ryšio;
  • Telefono ar kompiuterio su aukštos raiškos vaizdo kamera;
  • Vienos iš šių interneto naršyklių: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Internet Explorer, Safari arba Opera;
  • Bet kurios paminėtos operacinės sistemos: Windows, macOS, iOS arba Android.

Susijusios nuorodos