Visuose Šiaulių banko (toliau – Bankas) skyriuose grynuosius pinigus galima įmokėti į savo, kito asmens ar įmonės sąskaitą, taip pat išsigryninti lėšas iš savo sąskaitos. Atkreipkite dėmesį, kad:
- Įmokant grynuosius pinigus į kito kliento sąskaitą Banke arba atliekant kredito pervedimą SEPA į kitą banką grynaisiais pinigais, daugiau nei 10 tūkst. Eurų suma – privaloma pateikti lėšų kilmę pagrindžiančius dokumentus.
- Įmokant grynuosius pinigus į kito kliento sąskaitą Banke arba atliekant kredito pervedimą SEPA į kitą banką grynaisiais pinigais, kuomet turite sąskaitą Banke - grynuosius pinigus turėsite įmokėti į savo sąskaitą ir iš jos atlikti mokėjimus.
- Jeigu klientas yra fizinis asmuo ir neturi sąskaitos Banke, jam taikomi operacijų ribojimai (vienos operacijos / mėnesio), nurodyti Paslaugų įkainiuose.
- Asmenims, neturintiems sąskaitos Šiaulių banke, kiekvieną kartą prieš atliekant vienkartinį grynųjų pinigų įmokėjimą į kito kliento sąskaitą Banke arba kredito pervedimą SEPA grynaisiais pinigais į kitą banką, privaloma Banko skyriuje užpildyti anketą.
- Fiziniai asmenys gali įmokėti / pervesti grynuosius pinigus į VMI arba SODROS sąskaitas, vadovaujantis Paslaugų įkainiuose nurodytais grynųjų pinigų įmokėjimo / pervedimo limitais.
- Užsienio šalių valiutų monetų Bankas nepriima ir neišduoda.
- Jeigu dalies išmokamos sumos klientui neįmanoma išmokėti užsienio valiutos monetomis, tuomet ši suma konvertuojama į eurus.
- Susidėvėję ir / ar sugadinti:
- užsienio šalių banknotai (seno pavyzdžio ar su defektais) nepriimami ir į naujus banknotus nekeičiami;
- eurų banknotai ir monetos keičiami, vadovaujantis Lietuvos banko puslapyje skelbiamais reikalavimais, kuriuos galite rasti čia.
Dėmesio: atlikdami grynųjų pinigų operaciją atidžiai patikrinkite, ar teisingai nurodėte sąskaitos numerį. Mokėjimo operacija vykdoma pagal Jūsų nurodytą gavėjo sąskaitos numerį. Neteisingai nurodžius sąskaitos numerį, piniginės lėšos gali būti įskaitytos į kito kliento sąskaitą, net jei gavėjo pavadinimas nurodytas teisingai.
Bankas pasilieka teisę neteikti grynųjų pinigų paslaugų Klientams, kurie neturi dalykinių santykių su Banku arba nepateikia visos reikalingos informacijos. Jei dažnai naudojatės grynųjų pinigų operacijomis Banko skyriuose, rekomenduojame tapti klientu ir turėti tęstinius dalykinius santykius su Banku. Tokiu atveju operacijoms taikoma mažiau ribojimų.