Uždaryti
E-gyvybė Naujoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis nuo 2023‑12‑01, ir buvusiems INVL Life klientams, kurių sutartys buvo perkeltos į „SB draudimas“. PRISIJUNGTI
Atsisiųskite „SB draudimas“ mobiliąją programėlę
Parsisiųsti iš Google Play* Parsisiųsti iš App Store*
„SB draudimas“ savitarna Senoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis iki 2023‑11‑30. PRISIJUNGTI
Turto valdymo portalas Turto valdymo paslaugos savitarna Skirta klientams, turintiems Turto valdymo paslaugos sutartį. PRISIJUNGTI
E-gyvybės vartotojai gali naudoti „SB draudimo“ mobiliąją programėlę
Parsisiųsti iš Google PlayParsisiųsti iš App Store

Klientų paklausimų ir pretenzijų nagrinėjimas

Mes ypatingą dėmesį skiriame kokybiškų paslaugų ir produktų, kurie atitiktų klientų lūkesčius ir suteiktų vertę, teikimui bei nuolatiniam jų tobulinimui. Šiame procese Jūsų patirtis, nuomonė yra ypatingai svarbi, tad kviečiame būti arčiau ir tapti paslaugų bei produktų, veiklos tobulinimo proceso dalimi – dalinkitės savo mintimis, jei turite pastebėjimų ar pasiūlymų, klauskite, jei norite pasikonsultuoti.

Susisiekite

Jei norite susisiekti su Šiaulių banku, Gyvybės draudimu UAB „SB draudimas“, UAB „SB Asset Management“, pasirinkite Jums patogiausią būdą:

Kad galėtume Jums atsakyti, prašome nurodyti:

  • Savo vardą, pavardę ar įmonės pavadinimą (jeigu esate juridinis asmuo);
  • Asmens kodą ar gimimo datą, įmonės kodą (jeigu esate juridinis asmuo);
  • Kontaktinius duomenis: korespondencijos adresą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą;
  • Detalų situacijos aprašymą, faktines aplinkybes;
  • Teikiamų dokumentų sąrašą (jeigu tokius teikiate).

Kokia kalba galite pateikti paklausimą / pretenziją?

Nagrinėjame valstybine (lietuvių) kalba ir / arba anglų, rusų kalbomis tvarkingai ir įskaitomai parašytas pretenzijas bei paklausimus, kuriuose yra pateikta aukščiau nurodyta informacija ir duomenys. Turime teisę nenagrinėti anoniminių, nepasirašytų ar neįskaitomų paklausimų ar pretenzijų, o taip pat tokių, kuriuose nėra pakankamai Jus identifikuojančių duomenų.

Per kiek laiko galite pateikti pretenziją?

Jeigu manote, kad teikiant finansines paslaugas buvo pažeisti Jūsų interesai, prašome kreiptis į mus ne vėliau kaip per 3 (tris) mėnesius nuo tos dienos, kai sužinojote arba turėjote sužinoti apie savo teisių arba teisėtų interesų pažeidimą.

Kada galite tikėtis atsakymo?

Gavę Jūsų paklausimą arba pretenziją, atsakymą Jums pateiksime per 15 (penkiolika) darbo dienų. Ypatingais atvejais, kai pretenzijai ar paklausimui nagrinėti reikia išsamaus tyrimo, atsakymo pateikimo terminas gali būti ilgesnis nei pirmiau nurodyti terminai, tačiau apie tokią būtinybę pratęsti terminą informuosime Jus asmeniškai.

Kur kreiptis, jei pateiktas atsakymas nepateisino Jūsų lūkesčių?

Tuo atveju, jei mūsų pateiktas atsakymas Jūsų netenkina, dėl kilusio ginčo sprendimo Jūs turite teisę per vienus metus nuo kreipimosi į Banką, kreiptis į Lietuvos banką adresu Totorių g. 4, LT-01121 Vilnius arba el. būdu: www.lb.lt/gincu-sistema. Daugiau informacijos apie Lietuvos banko nagrinėjamus ginčus pateikiama interneto svetainėje www.lb.lt.