Sukčiai su aukomis susisiekia pačiais įvairiausiais būdais: telefonu, įprastu paštu, el. paštu , mobiliosiomis susirašinėjimo programėlėmis ar kitais elektroniniais kanalais. Klientui atrodo, kad su juo susisiekė banko saugos pareigūnas. Dažniausiai nurodoma skubi situacija, susijusi su kliento sąskaita: siūloma užblokuoti neteisingą pervedimą, sustabdyti neteisėtus veiksmus, patvirtinti duomenų teisingumą, reikalaujama apmokėti skolą bankui, informuojama apie pinigų pervedimą ir panašiai.
Jeigu susisiekiama raštu (el. laišku, SMS panešimu) – dažniausiai prašoma paspausti nuorodą, kuri atrodo kaip banko tinklalapis arba interneto bankas. Tekstu prašoma suvesti savo prisijungimo duomenis, kuriuos sukčiai pasisavina.
Jeigu susisiekiama skambučiu, gali būti prašoma nurodyti naudotojo ID, asmens kodą, kortelių PIN kodus ar jų numerius. Nurodžius savo prisijungimus, galite netrukus pamatyti patvirtinimo žinutę, suvesti kodus, kurie patvirtina lėšų pervedimą.
Nepamirškite – sukčius siekia, kad klientas pats duotų sutikimą bankui įvykdyti mokėjimo operaciją, nes tokiu atveju būtų sunkiau pažinti sukčiavimą ir susigrąžinti operacijos sumą.