Tapkite klientu
Kasdien stengiamės būti arčiau savo klientų ir jų poreikių – ne tik nuolat vystome skaitmeninius kasdienės bankininkystės įrankius, bet ir investuojame į klientų aptarnavimo skyrių tobulinimą. Siekiame, kad klientas turėtų teisę rinktis, kaip nori būti aptarnaujamas: savarankiškai atlikdamas veiksmus interneto banke ir mobiliojoje programėlėje ar su mūsų ekspertų pagalba skyriuje ir nuotoliniu būdu. Visuomet esame pasiruošę padėti klientui rasti tinkamiausią sprendimą.
Kaip tapti klientu?
Kodėl verta rinktis Šiaulių banką?
Platus banko padalinių ir bankomatų tinklasMūsų skyriai įsikūrę ir laukia jūsų net 36-iuose Lietuvos miestuose ir miesteliuose. |
Lankstūs paslaugų planaiIšsirinkite jūsų poreikius labiausiai atitinkantį paslaugų planą. Negalite apsispręsti? Išbandykite skaičiuoklę! |
Grynųjų pinigų operacijos arčiau jūsųSu paslaugų planais „Tradicinis“, „Maksimalus“ ir „Jaunimui“ – nemokamas grynųjų pinigų išėmimas visuose Lietuvos ir užsienio bankomatuose. |
Itin palankios kreditinių kortelių sąlygosŠi kortelė apdraus jūsų sveikatą kelionėse ir daugumą jūsų pirkinių, o su paslaugų planu „Maksimalus“ nemokamai išimsite iki 2000 Eur per mėnesį. |
Atnaujinta ir patogi mobilioji programėlė ir interneto bankasTai galimybė greitai ir patogiai sužinoti savo sąskaitų likučius, mokėti už prekes ar paslaugas bei atlikti kitas kasdienes bankines operacijas saugiai ir greitai. |
Geriausiai klientus aptarnaujantis bankas„Dive Lietuva“ atlikto slapto pirkėjo tyrimas parodė, kad Šiaulių bankas klientus aptarnauja geriausiai, o paslaugų kokybė siekia 100 proc. iš 100! |