Uždaryti
E-gyvybė Naujoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis nuo 2023‑12‑01, ir buvusiems INVL Life klientams, kurių sutartys buvo perkeltos į „SB draudimas“. PRISIJUNGTI
„SB draudimas“ savitarna Senoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis iki 2023‑11‑30. PRISIJUNGTI
Turto valdymo portalas Turto valdymo paslaugos savitarna Skirta klientams, turintiems Turto valdymo paslaugos sutartį. PRISIJUNGTI

D.U.K. apie draudimą

Kur aptarnaujami gyvybės draudimo klientai?

„SB draudimo“ skyriai:

  • Gynėjų g. 14, 01109, Vilnius
  • Karaliaus Mindaugo pr. 35, 44307, Kaunas
  • Taikos pr. 66, 93226, Klaipėda


Darbo laikas: I - IV 08:00 - 16:45; V 08:00 - 15:30

Jūsų patogumui, prieš atvykstant į klientų aptarnavimo skyrių rekomenduojame laiką susitikimui rezervuoti iš anksto. Tai galite padaryti paskambinę tel. 1813, el. paštu info@sb.lt arba prašome užpildyti šią formą ir mes su jumis susisieksime patys.

Kaip pakeisti sutarties sąlygas?

Draudimo sutartis sudaroma ilgam laikotarpiui, per kurį daug aplinkybių gali keistis, todėl „SB draudimas” užtikrina galimybę lanksčiai keisti galiojančios draudimo sutarties sąlygas.

Jei pageidaujate keisti draudimo sąlygas, rekomenduojame kreiptis į klientų aptarnavimo vadybininkus telefonu 1813.

Draudikui sutikus, remiantis pateiktu Draudėjo prašymu bus atliktas pakeitimas ir paruoštas priedas prie draudimo sutarties. Konsultacijos metu su savimi būtina turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

Atsižvelgdama į konkretų prašymą, bendrovė „SB draudimas“ turi teisę paprašyti papildomos informacijos arba atsisakyti vykdyti prašymus.

Pasikeitė jūsų asmeniniai ar kontaktiniai duomenys – kaip pranešti?

Praneškite mums, jei pasikeitė jūsų asmens ar kontaktiniai duomenys, ir būsite tikri, kad visada gausite pačią naujausią informaciją.

Kontaktinius duomenis galite atnaujinti naudodamiesi savitarna.

Jeigu neturite galimybės prisijungti prie savitarnos, rekomenduojame kreiptis į klientų aptarnavimo vadybininkus telefonu 1813 ir užsiregistruoti konsultacijai.

 

Ką daryti pasibaigus draudimo sutarčiai?

Norėdami gauti draudimo išmoką pasibaigus draudimo sutarties terminui prašymą galite pateikti prisijungę prie draudimo savitarnos. Pateikti prašymą galite likus 2 mėnesiams iki sutarties pabaigos. Jeigu pildote prašymą savitarnoje, Jums reikės nurodyti tik sąskaitos, į kurią norėsite pervesti lėšas, numerį.

Jeigu nepavyko prisijungti prie savitarnos ar susidūrėte su nesklandumais, prašome skambinti tel. 1813.

Dėl išmokos taip pat galite kreiptis ir viename iš šių Šiaulių banko klientų aptarnavimo skyrių, kuriame konsultuojama draudimo klausimais. Prašome vizitui registruotis iš anksto tel. 1813. Atvykus į skyrių prašome turėti asmens, pretenduojančio į išmoką, tapatybę patvirtinantį dokumentą.

Draudimo išmokai gauti taip pat reikės užpildyti:

  • Draudiko nustatytos formos prašymą, kuriame nurodoma išmokos gavėjo sąskaita, į kurią pageidaujama gauti išmoką;
  • Asmens, pretenduojančio į išmoką Kliento pažinimo anketą;
  • Draudikas informuos, jeigu reikėtų kitų dokumentų, draudimo laikotarpiui įforminti ir draudimo išmokai išmokėti.

Gavę visus reikalingus dokumentus, pagal draudimo taisykles draudimo išmoką išmokėsime ne vėliau kaip per 7 darbo dienas, o esant galimybei pasistengsime tai atlikti greičiau.

Kaip sumokėti draudimo įmoką?
  • E. sąskaita – ją gausite tiesiai į savo banko sąskaitą ir galėsite pasirinkti apmokėjimo būdą (automatinį arba apmokėjimą pavedimu iš savo sąskaitos). Užpildykite Prašymą gauti e. sąskaitas, pasirašykite kvalifikuotu el. parašu ir atsiųskite adresu info@sb.lt, kreipkitės į savo banką ir pateikite prašymą skyriuje arba savo banko e. bankininkystės sistemoje.
  • Banko pavedimu naudodamiesi savo banko elektroninės bankininkystės paslaugomis arba atvykus į savo banko skyrių.

Daugiau informacijos: čia.

Ką daryti atsitikus įvykiui?

Užpildyti pranešimą apie patirtą traumą dėl nelaimingo atsitikimo ar diagnozuotą kritinę ligą galite prisijungę prie draudimo savitarnos.

Jei neturite galimybės prisijungti prie savitarnos ar susidūrėte su nesklandumais pildymo metu, skambinkite bendruoju numeriu 1813 ir suteiksime jums visą reikalingą informaciją.

Dėl pranešimo apie apdraustojo ar draudėjo mirtį pildymo pirmiausia rekomenduojame susisiekti su klientų aptarnavimo vadybininkais.

Dokumentus taip pat galima pateikti atvykus į klientų konsultavimo skyrius.

Dokumentus taip pat galima pateikti atvykus į vieną iš šių klientų konsultavimo skyrių. Būtina išankstinė registracija telefonu 1813.

Gavę visus įvykio tyrimui reikalingus dokumentus, vadovaujantis LR Draudimo įstatymo reikalavimais, sprendimą dėl minėto įvykio vertinimo turime priimti ir jei įvykis pripažintas draudžiamuoju, draudimo išmoką išmokėti per 30 dienų nuo visų reikalingų dokumentų gavimo, tačiau, esant galimybei, stengsimės tai atlikti kuo įmanoma operatyviau dar iki įstatyme nustatyto termino.

Daugiau informacijos: čia.

Kaip apmokestinamos gyvybės draudimo sutartys?

Jeigu Jums reikalinga pažyma apie išmokas, gautas iš „SB draudimo“, prašome ją užsisakyti telefonu 1813 arba elektroniniu paštu info@sb.lt. Šią pažymą galėsite atsiimti Jums patogiu ir iš anksto sutartu būdu. 
Pažyma išduodama nemokamai.


Informacija draudėjams

1. Įstatymas, reglamentuojantis gyventojų pajamų mokestį ir mokesčio lengvatąLietuvos Respublikos gyventojų pajamų mokesčio įstatymas (toliau – GPMĮ).

2. Gyventojų pajamų mokesčio tarifai

Pajamų mokesčio tarifai (GPMĮ 6 straipsnis):

  • iki 2006 m. birželio 30 d. pajamų mokesčio tarifai buvo 15 ir 33 proc.;
  • nuo 2006 m. liepos 1 d. iki 2007 m. gruodžio 31 d. pajamų mokesčio tarifai buvo 15 ir 27 proc.;
  • nuo 2008 m. sausio 1 d. pajamų mokesčio tarifai buvo 15 ir 24 proc.;
  • nuo 2009 m. sausio 1 d. pajamų mokesčio tarifas buvo 15 proc.;
  • nuo 2019 m. sausio 1 d. pajamų mokesčio tarifai buvo 15, 20 ir 27 proc.;
  • nuo 2020 m. sausio 1 d. pajamų mokesčio tarifai 15, 20 ir 32 proc.;

3. Iš pajamų atimamos gyventojo patirtos išlaidos

Gyventojai gali susigrąžinti pajamų mokestį už šias per mokestinį laikotarpį patirtas išlaidas:

  • gyvybės draudimo įmokos (galioja iki 2034 12 31; tik gyvybės draudimo sutartims, sudarytoms iki 2024 12 31 imtinai);
  • savanoriškos pensijų įmokos į Lietuvos Respublikoje sudarytus pensijų fondus (galioja iki 2034 12 31; tik pensijų kaupimo sutartims, sudarytoms iki 2024 12 31 imtinai);
  • palūkanos už kreditą būstui statyti ar įsigyti bei palūkanos už gyvenamojo būsto finansinę nuomą (lizingą) (galioja tik būsto kredito/būsto lizingo sutartims, sudarytoms iki 2008 12 31 imtinai);
  • už studijas sumokėtos sumos.

Bendra iš gyventojo pajamų atimamų išlaidų, nurodytų GPMĮ 21 str. 1 d., suma negali viršyti 25 proc. mokestinio laikotarpio apmokestinamųjų pajamų, kurioms taikomi 15 proc., 20 proc. ir 32 proc. pajamų mokesčio tarifai, sumos, o bendra atimamų gyvybės draudimo įmokų, įmokų į pensijų fondus, profesinių pensijų fondų dalyvių asociacijų ir (ar) jiems analogiškų subjektų, veikiančių Europos ekonominės erdvės valstybėje, turimus pensijų fondus bei papildomų kaupiamųjų įmokų, mokamų pagal Pensijų kaupimo įstatymo 8 str. 4 dalies nuostatas (didesnių nei 3 procentai gyventojo pajamų, nuo kurių skaičiuojamos VSD įmokos), suma negali viršyti 1.500 EUR per mokestinį laikotarpį (GPMĮ 21 str. 3 d.).

Pavyzdys: Tarkime, pagal darbo sutartį Jūsų atlyginimas yra 860,00 EUR. Atėmę neapmokestinamą minimumą, t.y. Jūsų atveju 360,76 EUR, sužinosite, nuo kokios atlyginimo dalies skaičiuojamas gyventojų pajamų mokestis (šiuo atveju tai 499,24 EUR). Vadinasi, mokesčių lengvatos požiūriu optimali draudimo įmoka turėtų būti 124,81 EUR per mėnesį arba 1497,72 EUR per metus (ketvirtadalis nuo apmokestinamųjų pajamų), jeigu neketinate naudotis mokesčių lengvata kitokio pobūdžio išlaidoms. Tai žinodami, galite iki metų pabaigos sumokėti tiek įmokų, kad galėtumėte maksimaliai pasinaudoti mokesčių lengvata.Išsamią informaciją apie gyvybės draudimo įmokas mokantiems asmenims taikomą lengvatą galima rasti GPMĮ 21 straipsnio komentare, kurį galite rasti Valstybinės mokesčių inspekcijos interneto svetainėje www.vmi.lt.

4. Draudimo rūšys, kurioms taikoma lengvata

Visos gyvybės draudimo rūšys, išskyrus gyvybės rizikos draudimo sutartis.

5. Kas gali pasinaudoti lengvata?

Nuolatiniai Lietuvos gyventojai (įmokų mokėtojai), sudarę anksčiau minėtas sutartis ir/arba mokantys draudimo įmokas savo, sutuoktinio, savo nepilnamečių vaikų (įvaikių) arba vyresnių vaikų (įvaikių) visiškos negalios invalidų naudai, kai sutartyje naudos gavėju draudimo sutarties laikotarpio pabaigoje nurodytas pats gyventojas arba sutuoktinis arba nepilnametis vaikas (įvaikis) ar vyresnis vaikas (įvaikis) visiškos negalios invalidas. Jei draudimo liudijime naudos gavėjas laikotarpio pabaigoje nenurodytas, pagal draudimo taisykles naudos gavėju laikomas pats apdraustasis arba apdraustieji lygiomis dalimis dviejų asmenų draudimo atveju. Šeimos draudimo atveju naudos gavėjai yra visi apdraustieji, o jiems skirti pagrindinio kapitalo procentai reiškia jiems tenkančią išmokos dalį laikotarpio pabaigoje.

6. Mokestinis laikotarpis

Taikant lengvatą, iš apmokestinamųjų pajamų gali būti atimamos tik per praėjusį mokestinį laikotarpį faktiškai sumokėtos įmokos.

7. Jei nepilnamečiui naudos gavėjui sukanka 18 metų per mokestinį laikotarpį, mokesčių lengvata įmokų mokėtojai – tėvai (įtėviai) gali naudotis tik iki to mėnesio, kurį apdraustajam naudos gavėjui sukako 18 metų.

8. Jeigu draudimo įmokas pagal tą pačią draudimo sutartį dalimis moka keli mokėtojai, savo metines apmokestinamąsias pajamas jie galės sumažinti faktiškai sumokėtų įmokų sumomis tik tuo atveju, jei apie savo sprendimą pakeisti įmokų mokėtoją jie yra iš anksto raštu pranešę draudikui.

9. Gyvybės draudimo sutarčių apmokestinimas nuo 2019-01-01 pagal galiojančią LR Gyventojų pajamų mokesčio įstatymo redakciją

Sutartis sudaryta

Sutarties terminas arba terminas, praėjęs iki nutraukimo

Gyventojų pajamų mokestis (GPM)

   

Nuo įmokų dalies, kuriai buvo taikyta GPMĮ 21 str. lengvata, ir nuo įmonės sumokėtų įmokų

Nuo įmokų dalies, kuriai nebuvo taikyta GPMĮ 21 str. lengvata

Nuo sumos, viršijančios sumokėtas įmokas

iki 2003.01.01

>= 10 metų

0%

0%

0%

iki 2003.01.01

< 10 metų

15%
(šis mokestis netaikomas nuo įmonės sumokėtų įmokų)

0%

0%

nuo 2003.01.01 iki 2012.12.31 pensininkams (55 metų) ir neįgaliems

>= 5 metai

0%**

0%

0%

nuo 2013.01.01 pensininkams (5 metai iki senatvės pensijos) ir neįgaliems

>= 5 metai

0%**

0%

0%

nuo 2003.01.01, jeigu gavėjas < 26 metų

>= 10 metų

0%**

0%

0%

nuo 2003.01.01 be papildomų sąlygų *

>= 10 metų

15%
(šis mokestis taikomas ir nuo įmonės sumokėtų įmokų)

0%

0%

nuo 2003.01.01 be papildomų sąlygų*

< 10 metų

15%
(šis mokestis taikomas ir nuo įmonės sumokėtų įmokų)

0%

15%

Draudimo išmokos mirties, sveikatos sužalojimo ar ligos atveju

nesvarbu

0%

0%

nuo 2004.05.01 iki 2008.12.31, jeigu mokėjo tik gyventojai ir nesinaudojo lengvata

nesvarbu

0%

0%

0%

* „be papildomų sąlygų“ – reiškia ne pensininkams, neįgaliesiems, vaikams iki 26 m., kuriems nustatytos lengvatinės sąlygos, nurodytos kitose lentelės eilutėse.

** Jeigu 2017 m. ir vėliau nekeitėte draudimo sutartyje numatyto naudos gavėjo, išskyrus atvejus, kai naudos gavėją pakeitėte dėl naudos gavėjo mirties ar dėl santuokos pabaigos (pradžios), arba jeigu naudos gavėją – savo vaiką (įvaikį, globotinį) pakeitėte kitu savo vaiku (įvaikiu, globotiniu).

Neįgalus asmuo – asmuo, kuriam yra nustatytas 0–25 procentų ar 30–40 procentų darbingumo lygis, arba neįgalus vaikas, kuriam nustatytas specialusis nuolatinės slaugos poreikis.

Svarbu! 2024 06 25 LR Seimui priėmus GPMĮ pakeitimus,  keičiasi GPMĮ 21 straipsnio nuostatos dėl teisės mažinti apmokestinamąsias pajamas sumokėtomis gyvybės draudimo įmokomis. Gyventojas gali susigrąžinti iki 20 % savo, sutuoktinio arba savo nepilnamečių vaikų (įvaikių) bei iki 18 metų ir vyresnių neįgaliųjų vaikų naudai iki 2034 12 31 sumokėtų draudimo įmokų sumos pagal gyvybės draudimo sutartis, sudarytas iki 2024 12 31.

Visą esminę informaciją apie apmokestinimo tvarką rasite žemiau pateiktuose dokumentuose:

ir Valstybinės mokesčių inspekcijos interneto svetainėje www.vmi.lt, kurioje rasite ir VMI parengtą bei nuolat atnaujinamą leidinį „Gyvybės draudimo išmokų apmokestinimas gyventojų pajamų mokesčiu“.

Kokius dokumentus pateikti kartu su pranešimu?

Traumos ar sunkios traumos dėl nelaimingo atsitikimo atveju:

  • Užpildyti Pranešimą savitarnoje arba pateikti anketą pranešimą apie nelaimingą atsitikimą;
  • Turimus medicininius dokumentus iš sveikatos priežiūros įstaigos(-ų) su patvirtinta diagnoze, anamneze, tyrimų ir skirto gydymo aprašymu, atliktų radiologinių tyrimų aprašymus ir pan.;
  • Sunkios traumos dėl nelaimingo atsitikimo atveju – neįgalumą ar darbingumo praradimą patvirtinantį dokumentą, jei toks dokumentas apdraustajam yra išduotas;
  • Asmens, pretenduojančio į išmoką, tapatybę patvirtinantį dokumentą;
  • Įvykio aktą, surašytą policijoje, tardymo išvadą, teismo sprendimą, jei toks aktas buvo surašytas arba jei dėl įvykio buvo keliama byla;
  • Dokumentą, patvirtinantį naudos gavėjo paskyrimą, jei jis atskirai parašytas;
  • Nelaimingo atsitikimo darbe aktą, jei toks aktas buvo surašytas;
  • Draudikui paprašius – nedarbingumo pažymėjimo kopiją;
  • Draudikui paprašius – draudimo liudijimą (nuorašą) ir draudiko nustatytais būdais įformintus draudimo sutarties sąlygų pakeitimus ir papildymus;
  • Draudikas turi teisę paprašyti ir kitų dokumentų, susijusių su įvykio aplinkybių, pasekmių, draudimo išmokos ir teisės į išmoką nustatymu.

Kritinės ligos atveju:

  • Užpildyti Pranešimą savitarnoje arba pateikti anketą pranešimą apie diagnozuotą ligą;
  • Turimus medicininius dokumentus iš sveikatos priežiūros įstaigos(ų) su patvirtinta diagnoze, anamneze, tyrimų ir skirto gydymo aprašymu, atliktų radiologinių tyrimų aprašymus ir pan.;
  • Neįgalumą ar darbingumo praradimą patvirtinantį dokumentą, jei toks dokumentas apdraustajam yra išduotas, kai kreipiamasi dėl visiško neįgalumo;
  • Asmens, pretenduojančio į išmoką, tapatybę patvirtinantį dokumentą;
  • Dokumentą, patvirtinantį naudos gavėjo paskyrimą, jei jis atskirai parašytas;
  • Draudikui paprašius – draudimo liudijimą (nuorašą) ir draudiko nustatytais būdais įformintus draudimo sutarties sąlygų pakeitimus ir papildymus;
  • Draudikas turi teisę paprašyti ir kitų dokumentų, susijusių su įvykio aplinkybių, pasekmių, draudimo išmokos ir teisės į išmoką nustatymu.

Apdraustojo mirties ar apdraustojo mirties dėl nelaimingo atsitikimo atveju:

  • Užpildytą pranešimą apie mirtį;
  • Apdraustojo mirties liudijimą (arba notariškai patvirtintą kopiją);
  • Įvykio aktą, surašytą policijoje, tardymo išvadą, teismo sprendimą – jei toks aktas buvo surašytas arba jei dėl įvykio buvo keliama byla;
  • Turimas pažymas iš sveikatos priežiūros įstaigos(ų) ir išsamius gydymo įstaigos dokumentus su ligos, dėl kurios apdraustasis mirė, diagnoze, anamnezės, tyrimų ir skirto gydymo aprašymu;
  • Asmens, pretenduojančio į išmoką, tapatybę patvirtinantį dokumentą;
  • Dokumentą, patvirtinantį naudos gavėjo paskyrimą, jei jis atskirai parašytas;
  • Paveldėjimo teisės liudijimą, jei į draudimo išmoką pretenduoja teisėti įpėdiniai;
  • Nelaimingo atsitikimo darbe aktą, jei toks aktas buvo surašytas;
  • Draudikui paprašius – draudimo liudijimą (nuorašą) ir draudiko nustatytais būdais įformintus draudimo sutarties sąlygų pakeitimus ir papildymus;
  • Draudikas turi teisę paprašyti ir kitų dokumentų, susijusių su įvykio aplinkybių, pasekmių, draudimo išmokos ir teisės į išmoką nustatymu.
Kaip išmokamos draudimo išmokos dėl įvykio?

Draudimo išmokai pagal draudimo sutartį gauti prašome draudimo bendrovei pateikti:

  • reikiamus dokumentus, priklausomai nuo draudimo išmokos atvejo;
  • informaciją apie įvykio aplinkybes ir pasekmes, būtinus nustatant draudimo išmokos dydį.

Kai pagal pateiktus dokumentus negalima nustatyti ar įvykis yra draudžiamasis ir (ar) įvykio padarinių, draudimo bendrovė gali pareikalauti papildomų dokumentų ar duomenų.

Išmokų mokėjimo sąlygos:

  • Draudimo išmoka yra išmokama ne vėliau kaip per 30 dienų nuo tos dienos, kai gaunama visa informacija, reikšminga nustatant draudžiamojo įvykio faktą, aplinkybes ir pasekmes bei draudimo išmokos dydį.
  • Gyvybės draudimo, traumų, kritinių ligų ir kt. išmokos yra neapmokestinamos

Jei turite klausimų dėl draudimo išmokos mokėjimo, skambinkite 1813 arba rašykite info@sb.lt.

Kaip atidaryti „SB draudimo“ siunčiamus apsaugotus el. laiškus?
  
Kaip užsakyti Šiaulių banko e-sąskaitos automatinį apmokėjimą?

Prisijunkite prie Šiaulių banko interneto banko. Gautas e. sąskaitas rasite paspaudę Mokėjimai - > E. sąskaitos (1):

1. Paspauskite „Gautos e. sąskaitos“ (2) matysite e. sąskaitos siuntėją, apmokėjimo datą, sumą, statusą bei veiksmus. Paspauskite ant sąskaitos siuntėjo (3);

2. Mygtukas apmokėti (4) yra tik vienkartinis apmokėjimas;

3. Paspaudus Sudaryti automatinį apmokėjimą (5), atsidaro informacija apie sutartį.

Sudarant automatinio apmokėjimo sutartį, reikia nustatyti:

  • E. sąskaitos apmokėjimo datą (6);

  • Taip pat galite, jei norite, nustatyti mėnesio (7) ir/arba dienos limitą (8), kurį viršijus, e. sąskaita nebus apmokama automatiniu būdu;

  • Sutarties galiojimo laikotarpį (9).

SVARBU: viršijus e. sąskaitos limitus ar pasibaigus e. sąskaitos galiojimui, Jūsų e. sąskaitos nebus apmokamos. Gyvybės draudimas UAB „SB draudimas“ šios informacijos negauna, todėl negalės užtikrinti sklandaus nuskaitymo pagal draudimo sutartį.

4. Susipažinus su e. sąskaitos sąlygomis (uždedant varnelę) galima patvirtinti automatinio apmokėjimo sutartį Jūsų banke naudojamu identifikavimo būdu.

Kaip užsakyti SEB banko e-sąskaitos automatinį apmokėjimą?

Prisijunkite prie SEB interneto banko likus 4 darbo dienoms iki draudimo įmokos nuskaitymo, bet ne vėliau kaip prieš 1 darbo dieną pagal Jūsų sudarytą draudimo sutarties dieną.

Gautą e. sąskaitą rasite meniu pasirinkus punktą „Mokėjimai“ -> „E.sąskaitos“:

1. Išsiskleiskite e.sąskaitos aprašą, kurią norite apmokėti automatiškai;

2. Paspauskite mygtuką „Apmokėti automatiškai“;

3. Pažymėkite, kad norite automatiškai apmokėti e.sąskaitas, pasirinkite sąskaitą, iš kurios bus atliekami mokėjimai, galite nustatyti apmokėjimo limitus;

4. Pažymėkite, kad sutinkate su elektroninių sąskaitų teikimo ir apmokėjimo taisyklėmis;

5. Peržiūrėkite ir patvirtinkite e.sąskaitų automatinio apmokėjimo sutartį.

Kaip užsakyti „Swedbank“ e-sąskaitos automatinį apmokėjimą?

Prisijunkite prie „Swedbank“ interneto banko. Apie naujai gautą e. sąskaitą Jums bus pranešta prisijungus, viršuje esančioje pranešimų skiltyje.

Iš pradžių Jums reikės apmokėti pirmąją įmoką:

1. Paspauskite ant pranešimo;

2. Paspauskite „Apmokėti“;

Sėkmingai atlikus pirmąjį mokėjimą, sudarykite E.sąskaitos automatinio apmokėjimo sutartį:

3. Spauskite mygtuką „Sudaryti sutartį”;

 

4. Nurodykite sąskaitą, iš kurios norite mokėti įmokas. Taip pat būtinai pasirinkite reikiamą e.sąskaitos apmokėjimo dieną, nes tik taip galėsime užtikrinti, kad nuskaitymas įvyks Jūsų draudimo sutartyje pasirinktą įmokos dieną;

5. Spauskite mygtuką „Toliau”. Sekančiame žingsnyje peržiūrėkite sutarties informaciją, patvirtinkite, kad susipažinote su visa pateikta informacija bei patvirtinkite automatinio apmokėjimo sutartį.

Kaip užsakyti „LUMINOR“ e-sąskaitos automatinį apmokėjimą?

Prisijunkite prie Luminor interneto banko.

Apie naujai gautą e. sąskaitą Jums bus pranešta prisijungus, pradiniame lange arba pasirinkus meniu punktą esantį „E.sąskaitos“ -> Mano e. sąskaitos:

1. Paspauskite prie gautos e.sąskaitos esantį mygtuką „Sukurti automatinį apmokėjimą“;

2.Pasirinkite sąskaitą, iš kurios bus atliekami mokėjimai, ir mokėjimo vykdymo dieną;

3. Pasirašykite automatinį sąskaitos apmokėjimą.

Kaip pasiekti Turto valdymo portalą?

Klientai, turintys galiojančias turto valdymo paslaugos sutartis, turto valdymo portalą gali pasiekti paspaudę šią nuorodą: https://wm.sb.lt