Banko sąskaitos
Tapkite mūsų klientu ir pasinaudokite sąskaitos Šiaulių banke teikiamais privalumais ir galimybėmis. Atsidarę sąskaitą galėsite greitai, patogiai ir saugiai vykdyti kasdienines finansines operacijas.
Sau tinkamiausią banko sąskaitos pasiūlymą galite rasti Informacijos apie komisinius atlyginimus dokumentuose. Su mokėjimo sąskaita susijusių paslaugų sąvokų žodyną galite rasti čia. Su banko paslaugų teikimo taisyklėmis galite susipažinti Paslaugų teikimo bendrosiose taisyklėse.
Atsidarę sąskaitą, Jūs galėsite
- laikyti ir kaupti lėšas sąskaitoje visomis valiutomis, su kuriomis dirba bankas;
- pasirinkti „Paslaugų planą“;
- išgryninti sąskaitoje esančias lėšas kiekviename Šiaulių banko klientų aptarnavimo padalinyje arba bankomatuose;
- papildyti sąskaitą grynaisiais pinigais kiekviename banko padalinyje arba bankomatuose;
- pervesti lėšas į kitas sąskaitas Lietuvoje ar užsienyje;
- gauti Jums pervestas lėšas;
- pirkti ir parduoti užsienio valiutą;
- susieti sąskaitą su mokėjimo kortele bei gauti kredito limitą;
- gauti darbo užmokestį ir kitas įplaukas;
- apmokėti komunalinius mokesčius.
Sąskaitą galėsite valdyti Jums patogiausiu būdu:
- atvykę į artimiausią Šiaulių banko klientų aptarnavimo padalinį;
- apsilankę interneto banke;
- naudodamiesi mobiliosios bankininkystės paslaugomis „SMS bankas“;
- naudodamiesi mobiliąja programėle „Šiaulių bankas“.
Kaip atsidaryti sąskaitą?
Jums reikia atvykti į artimiausią Šiaulių banko klientų aptarnavimo padalinį ir pateikti asmens tapatybės dokumentą.
Jeigu Jūs esate Lietuvos Respublikos pilietis, asmens tapatybės nustatymui privalote pateikti vieną iš šių dokumentų:
- Lietuvos Respublikos pasą;
- Lietuvos Respublikos asmens tapatybės kortelę.
Jei Jūs esate bet kurios kitos EEE* valstybės narės pilietis arba nuolatinis gyventojas, asmens tapatybės nustatymui privalote pateikti vieną iš šių dokumentų:
- EEE valstybės išduotą pasą;
- EEE valstybės išduotą asmens tapatybės kortelę;
- Kaip papildomas dokumentas gali būti pateikiamas leidimas laikinai arba nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje arba EEE šalyje.
Jei Jūs nesate EEE valstybės pilietis, asmens tapatybės nustatymui privalote pateikti vieną iš šių dokumentų:
- Pasą (ne EEE valstybės išduotame pase turi būti galiojanti viza, jeigu tokia privalo būti, žr. http://keliauk.urm.lt/lt/atvykstantiems/vizos/kuriu-saliu-pilieciams-reikia-vizos-atvykstant-i-lietuva);
- Kaip papildomas dokumentas gali būti pateikiamas leidimas laikinai arba nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje arba EEE šalyje.
Papildomai reikia pateikti atvykimo į Lietuvos Respubliką priežastį patvirtinantį dokumentą, kuriuo gali būti vienas iš šių dokumentų:
- darbo sutartį (sutartis turi būti galiojanti arba turi būti likęs bent 1 mėn. iki sutarties galiojimo pabaigos (kai sutartis terminuota));
- įmonės direktoriaus / personalo skyriaus raštą, patvirtinantį esamus arba nuo konkrečios datos pradedamus darbo santykius;
- gyvenamosios vietos deklaraciją (jeigu asmuo atvykęs gyventi);
- santuokos liudijimą (jeigu asmuo susituokęs su Lietuvos Respublikos piliečiu);
- pažymą apie studijas, išduotą mokymo įstaigos (jeigu asmuo - studentas Lietuvos Respublikos mokymo įstaigoje).
Jūs turėsite užpildyti fizinio asmens anketą „Pažink savo klientą“. Jeigu Jūs esate mokesčių mokėtojas Jungtinėse Amerikos Valstijose, turėsite užpildyti papildomą dokumentą (daugiau informacijos ieškokite čia.)
Po pateiktų dokumentų bus atliekama fizinio asmens patikra, kuri gali trukti 1-3 darbo dienas ir ilgiau.
* EEE – Europos ekonominė erdvė, kuriai priklauso Europos Sąjungos valstybės narės, o taip pat Norvegija, Islandija ir Lichtenšteinas.
Jeigu esate mūsų klientas ir norite atsidaryti naują sąskaitą, galite užpildyti prašymą sąskaitai atidaryti interneto banke.
Jei sąskaitą norite atidaryti kito asmens vardu arba sąskaitą Jums nori atidaryti kitas asmuo, turite pateikti notaro patvirtintą įgaliojimą.
Sąskaitą atsidaryti gali keli asmenys (sąskaitos bendraturčiai). Tuomet sąskaitos sutartyje nurodoma, kaip bendraturčiai disponuos pinigais - kartu ar kiekvienas atskirai.
Banko sąskaitą galima atidaryti ir nepilnamečiui. Nepilnamečio iki 14 metų banko sąskaitą tvarko vienas iš tėvų, įtėvių arba globėjas.
Jeigu sąskaita atidaroma nepilnamečiui iki 14 metų, reikia pateikti:
- abiejų arba vieno iš tėvų, įtėvių ar globėjų asmens tapatybės dokumentų;
- vaiko gimimo liudijimą (išduotą iki 2016-12-31 imtinai) arba gimimo liudijimo išrašo (išduodamo nuo 2017-01-01 imtinai);
- papildomai Bankui gali būti pateikiamas ir vaiko asmens tapatybės dokumentas, jeigu toks vaikui yra išduotas;
- dokumentus, įrodančius, kad asmuo paskirtas teisėtu nepilnamečio globėju arba įtėviu;
- banko patvirtintą vieno iš tėvų, įtėvių arba globėjo patvirtinimą dėl disponavimo sąskaitoje esančiomis lėšomis.
Jeigu sąskaita atidaroma nepilnamečiui nuo 14 iki 18 metų, reikia pateikti:
- visus pirmiau išvardintus dokumentus;
- abiejų arba vieno iš tėvų, įtėvių ar globėjų pasirašytą banko patvirtintą sutikimą dėl sąskaitos sutarties sudarymo ir lėšų disponavimo.
Taupymo sąskaita – tai riboto naudojimo sąskaita, skirta išimtinai Banko platinamų taupymo produktų (pvz. indėlių) aptarnavimui, kai indėlį laikyti norintis asmuo nepageidauja Banke turėti banko sąskaitos.
Naudodamiesi Taupymo sąskaita, galėsite sudaryti indėlio sandorį ir gauti priskaičiuotas palūkanas.
Paslauga | Paslaugos įkainis |
---|---|
Taupymo sąskaitos atidarymas, tvarkymas, uždarymas | Nemokamai |
Galėsite disponuoti sąskaitoje esančiomis lėšomis, taikant Banko Paslaugų įkainiuose nustatytus mokesčius.
Bankas turi teisę vienašališkai nutraukti Taupymo sąskaitos sutartį ir uždaryti sąskaitą, jeigu klientas per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo sutarties sudarymo nesudaro indėlio sandorio arba 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nesinaudoja Banko platinamais taupymo produktais.
Kaip atsidaryti sąskaitą?
Atvykite į bet kurį Šiaulių banko padalinį ir pasirašykite Taupymo sąskaitos sutartį. Su savimi turėkite asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą – pasą arba asmens tapatybės kortelę.
Daugiau informacijos ieškokite čia.
Sąskaitoje laikomų lėšų draudimas:
Detalią informacija apie sąskaitoje laikomų lėšų draudimo sąlygas ir atvejus, kai lėšos nėra draudžiamos ir kai yra taikomi lėšų draudimo išmokų mokėjimo apribojimai, galite rasti čia.
Kilus klausimų, maloniai kviečiame teirautis tel. 1813 (skambinant iš užsienio +370 37 301 337), el. paštu info@sb.lt arba apsilankyti Šiaulių banko klientų aptarnavimo padaliniuose.