Uždaryti
E-gyvybė Naujoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis nuo 2023‑12‑01, ir buvusiems INVL Life klientams, kurių sutartys buvo perkeltos į „SB draudimas“. PRISIJUNGTI
Atsisiųskite „SB draudimas“ mobiliąją programėlę
Parsisiųsti iš Google Play* Parsisiųsti iš App Store*
„SB draudimas“ savitarna Senoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis iki 2023‑11‑30. PRISIJUNGTI
Turto valdymo portalas Turto valdymo paslaugos savitarna Skirta klientams, turintiems Turto valdymo paslaugos sutartį. PRISIJUNGTI
E-gyvybės vartotojai gali naudoti „SB draudimo“ mobiliąją programėlę
Parsisiųsti iš Google PlayParsisiųsti iš App Store

Interneto banke atliekamų operacijų tapatybės patvirtinimo priemonės

Slaptažodis, gautas SMS žinute („SMS“)

Pristatome, kaip nuo 2023 m. liepos 20 d. atrodo prisijungimo prie interneto banko procesas, kai pasirenkamas prisijungimo būdas su SMS:

 

Įprastai įvedamas naudotojo vardas ir slaptažodis. Atsidariusiame lange įvedams SMS žinute gautas kodas.

 

Procesas, kaip 2023 m. liepos 20 d. tvirtinamos operacijos, pasirinkus SMS:

 

Suformuojama operacija ir spaudžiamas mygtukas „Patvirtinti”. Atsidariusiame operacijos pasirašymo lange įvedamas SMS žinute gautas kodas.

 

1. Kodėl operacijas interneto banke reikia patvirtinti naudojant griežtą kliento autentiškumo patvirtinimo priemonę?

Šiaulių bankas vykdo Europos parlamento ir Tarybos deleguotąjį reglamentą 2018/389, kuris papildo Europos Parlameno ir Tarybos direktyvą 2015/2366 griežto kliento autentiškumo patvirtinimo ir saugių atvirųjų ryšių standartų techniniais reguliavimo standartais.

2. Kurie interneto banko naudotojai nuo 2023 m. liepos 20 d. operacijas gali pasirašyti priemone „SMS“?

Visi interneto banko naudotojai, kurie naudojosi PIN kodų kortele ir papildomu slaptažodžiu, gaunamu SMS žinute.

3. Kurių interneto banko operacijų nereikia tvirtinti „SMS“?

Atliekant kredito pervedimus tarp turimų savo sąskaitų bei valiutos keitimą, tokios operacijos vykdomos tik paspaudus patvirtinimo mygtuką (t. y. tokioms operacijoms nereikia pasirašymo klientui išduota tapatybės patvirtinimo priemone). Ši sąlyga taikoma, jeigu operacijose dalyvauja to paties kliento sąskaitos ir operacijas tvirtina pirmo (aukščiausio) parašo teisę turintis naudotojas.

4. Ar reikia imtis kokių nors veiksmų norint naudotis priemone „SMS“?

Jeigu naudojatės PIN kodų kortele ir papildomu slaptažodžiu, gaunamu SMS žinute, Jums nieko papildomai daryti nereikia. Vietoje PIN kodų kortelės kodo Jums užteks įvesti slaptažodį, gaunamą SMS žinute.

5. Ar SMS žinutė su papildomu slaptažodžiu bus siunčiama į užsienio operatorių mobiliųjų telefonų numerius?

Taip. Jeigu pageidaujate gauti SMS žinutes į užsienio operatoriaus telefono numerį, nurodykite šį numerį taip, kaip aprašyta pirmiau pateiktame atsakyme į 4 klausimą.

Siekiant išvengti galimų tarptinklinių trikdžių, gyvenantiems užsienyje arba dažnai keliaujantiems klientams rekomenduojame naudotis kitomis prisijungimo priemonėmis, pavyzdžiui, Smart-ID.

6. Ką daryti praradus mobiliojo telefono numerį, kuris bankui nurodytas SMS žinutėms su slaptažodžiu siųsti?

Nedelsdami praneškite bankui, paskambinę telefonu 1813 (+370 37 301 337 skambinant iš užsienio) arba atvykę į bet kurį Šiaulių banko padalinį.

7. Kaip pakeisti mobiliojo telefono numerį, bankui nurodytą SMS žinutėms su slaptažodžiu siųsti?

Atnaujinti mobilaus telefono numerį galite prisijungę prie interneto banko, pasirinkus meniu punktą „Kitos paslaugos“ -> „Prašymas pakeisti mobilaus telefono numerį“. Jeigu atnaujinti kontaktų nepavyksta – kviečiame užsukti į artimiausią banko skyrių, kurių sąrašą rasite čia.

    8. Ar galima naudotis ne „SMS“, o kitomis operacijų pasirašymo priemonėmis?

    Taip, galite naudoti kitas griežto klientų autentiškumo patvirtinimo priemones:

    • Mobile-ID – vieną saugiausių šiandien egzistuojančių elektroninių asmens identifikavimo priemonių. Mobilųjį parašą galite įsigyti, jeigu esate sudarę abonementines sutartis su bet kuriuo iš Lietuvoje veikiančių mobiliojo ryšio operatorių;
    • „Smart-ID“ - patogi, saugi ir šiuolaikiška prisijungimo priemonė, kuri yra nemokama ir veiks visur, kur yra belaidis internetas (Wi-Fi) ir /arba mobilusis interneto ryšys. Daugiau informacijos apie „Smart-ID“ rasite čia;
    • kodų generatorių - banko išduodamą elektroninį įrenginį, kuris generuoja unikalius prisijungimo ir pasirašymo kodus. Kodų generatorių galite įsigyti atvykę į bet kurį banko padalinįtipiniuose įkainiuose nurodytą mokestį.

    Būkite apdairūs

    Kilus klausimų, maloniai kviečiame kreiptis telefonu 1813 (+370 37 301 337, jei skambinate iš užsienio) arba atvykti į pasirinktą Šiaulių banko padalinį.