„SB linija“

Banko paslaugų, teikiamų internetu, sistema „SB linija“ – tai greitas, pigus ir saugus būdas sužinoti savo sąskaitos balansą, atlikti svarbius mokėjimus ir kitas kasdienes finansines operacijas.

Ką galite atlikti naudodamiesi „SB linija“?

Šiuo metu mūsų interneto bankininkystės sistemoje galite:

Kaip pradėti naudotis „SB linija“?

  1. Atvykite į bet kurį Šiaulių banko padalinį ir pasirašykite sutartį. Su savimi turėkite asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą – pasą arba asmens tapatybės kortelę.
  2. Prisijungti prie „SB linijos“ ir tvirtinti operacijas galėsite naudodami vieną iš tapatybės patvirtinimo priemonių:
    • PIN kortelę ir SMS žinute gautą kodą („PIN+SMS“);
    • kodų generatorių;
    • mobilųjį parašą;
    • „Smart-ID“ tapatybės patvirtinimo įrankį;
    • stacionarųjį elektroninį parašą – valstybės įmonėje Registrų centras išduodama kriptografinė USB laikmena (RC USB raktas) arba asmens tapatybės lustinė kortelė su elektroninio parašo funkcija.

Kilus klausimų, maloniai prašome kreiptis į Šiaulių banko klientų aptarnavimo padalinį ar tel. 1813 (+370 37 301 337, jei skambinama iš užsienio).

Siekdami užtikrinti geriausią jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus.
Sužinoti daugiau
Nesutinku