Smart-ID
Kas yra „Smart-ID“?
„Smart-ID“– tai paprasta ir saugi tapatybės patvirtinimo priemonė, leidžianti patogiai naudotis elektroninėmis paslaugomis:
- tikrinti banko sąskaitą,
- pasirašyti dokumentus,
- mokėti mokesčius,
- pervesti pinigus,
- atlikti kitas kasdienes operacijas.
„Smart - ID“ programėlę galima nemokamai atsisiųsti į savo išmanųjį telefoną ar planšetę.
Ko reikia norint naudotis „Smart-ID“?
- Išmanaus telefono, planšetės,
- Pasirašytos Internetinės bankininkystės paslaugų teikimo sutarties,
- Banko išduotos tapatybės patvirtinimo priemonės (SMS, generatoriaus), Mobile-ID.
Kodėl verta naudoti „Smart-ID“ programėlę?
- Patogu. Programėlę galite atsisiųsti į visus „Android“ ir „iOS“ išmaniuosius įrenginius. Norėdami susikurti paskyrą ir užsiregistruoti, vadovaukitės programėlėje pateiktomis instrukcijomis. Kaip naudotis programėle rasite čia.
Užbaigę registraciją, galite iškart programėle naudotis. Jei norite naudoti „Smart-ID“ keliuose išmaniuosiuose įrenginiuose, atsisiųskite programėlę į kiekvieną iš jų atskirai ir užregistruokite savo paskyrą. - Saugu. „Smart-ID“ programėlė atitinka aukščiausius saugumo reikalavimus, todėl šiuo sprendimu naudojasi bankai ir kiti patikimi elektroninių paslaugų teikėjai. „Smart-ID“ programėlė nesaugo jūsų PIN kodų išmaniajame įrenginyje, todėl net ir praradus telefoną, jūsų duomenys bus visada saugūs.
- Paprasta. Mobiliuoju telefonu naudojatės kasdien, tad prisijungti prie internetinės bankininkystės ir kitų sistemų, naudodami „Smart-ID“, galėsite lengvai ir greitai.
Kaip pradėti naudotis „Smart-ID“?
Norėdami naudotis nemokama „Smart-ID“ programėle, atsisiųskite ją iš „Google Play“ arba „App Store“ parduotuvių:
Norėdami susikurti „Smart-ID“ paskyrą, vadovaukitės žemiau pateiktomis instrukcijomis.
Lietuvoje galima naudotis dviejų tipų „Smart-ID“ paskyromis:
„Smart-ID“ paskyra
Klientui, patvirtinus tapatybę Mobile-ID, bei sėkmingai baigus paskyros registraciją, yra sukuriamas „Smart – ID“, kuris laikomas kvalifikuotu elektroniniu parašu (kaip Mobile-ID, stacionarusis E. parašas - asmens tapatybės kortelė, USB laikmena). Šią priemonę naudoti galima bankų internetinėse bankininkystėse bei elektroninių paslaugų portaluose, kurie integruoti į „Smart-ID“ tinklą. „Smart-ID“ programėlėje naudojamas baltas fonas.
„Smart-ID Basic“ paskyra
Klientui atvykus į Banko skyrių yra sukuriamas „Smart – ID Basic“, kuris laikomas nekvalifikuotu elektroniniu parašu. Šią priemonę naudoti galima aukščiau paminėtų bankų internetinėje bankininkystėje. Jungiantis pirmą kartą, būtinas papildomas kliento sutikimas naudoti šią priemonę. „Smart-ID Basic“ programėlėje naudojamas žalias fonas.
Klientai naudotis „Smart-ID Basic“ priemone galės tada, kai patvirtins savo sutikimą naudotis šia tapatybės patvirtinimo priemone. Tai galima padaryti dviem būdais:
- Atvykus į Banko skyrių.
- Pirmo jungimosi prie internetinės bankininkystės metu, patvirtinus sutikimą naudotis „Smart-ID Basic“, kita banko išduota tapatybės patvirtinimo priemone (SMS, generatoriumi), Mobile-ID.
Išsami informacija, kaip naudotis „Smart-ID“, pateikiama instrukcijoje.
Kilus klausimų, maloniai kviečiame kreiptis telefonu 1813 (+370 37 301 337, jei skambinate iš užsienio) arba atvykti į asirinktą Šiaulių banko padalinį.