Visuose Šiaulių banko (toliau – Bankas) skyriuose grynuosius pinigus galima įmokėti į savo atstovaujamos įmonės sąskaitą Banke, taip pat išsigryninti lėšas iš savo atstovaujamos įmonės sąskaitos. Atkreipkite dėmesį, kad:
- Įmokant daugiau nei 10 tūkst. eurų grynųjų pinigų į savo atstovaujamos įmonės sąskaitą Banke – privaloma pateikti lėšų kilmę pagrindžiančius dokumentus.
- Įmokant grynuosius pinigus į kito kliento sąskaitą Banke arba atliekant kredito pervedimą SEPA į kitą banką grynaisiais pinigais, kuomet turite įmonės sąskaitą Banke - grynuosius pinigus turėsite įmokėti į savo atstovaujamos įmonės sąskaitą ir iš jos atlikti mokėjimus.
- Jeigu juridinis asmuo neturi sąskaitos Banke, grynųjų pinigų įmokėjimo į kito kliento sąskaitą Banke arba kredito pervedimo SEPA į kitą banką grynaisiais pinigais paslauga neteikiama.
- Juridiniai asmenys, neturintys sąskaitos Banke, įmokėti / pervesti grynuosius pinigus į VMI arba SODROS sąskaitas negali. Jeigu Klientas turi sąskaitą Banke, tokiu atveju grynuosius pinigus turi įmokėti į savo sąskaitą ir iš jos vykdyti mokėjimą.
Bankas pasilieka teisę neteikti grynųjų pinigų paslaugų Klientams, kurie neturi dalykinių santykių su Banku. Jei dažnai naudojatės grynųjų pinigų operacijomis Banko skyriuose, rekomenduojame tapti klientu ir turėti tęstinius dalykinius santykius su Banku. Tokiu atveju operacijoms taikoma mažiau ribojimų.