Automatinio identifikavimo paslauga yra taikoma tik esamiems Šiaulių banko klientams.
Klientų aptarnavimas telefonu
Klientų aptarnavimas telefonu (arba automatinis Kliento identifikavimas) – tai galimybė susitvarkyti pagrindinius finansinius klausimus paskambinus mums telefonu 1813.
Konsultacija bendraisiais klausimais
Jei norite pasikonsultuoti bendraisiais klausimais arba norite sužinoti apie mūsų paslaugas – skambinti galite įprastai, pasirinkdami rūpimą paslaugą. Papildomai nereikia nieko daryti.
Asmeninė konsultacija arba jūsų paslaugų valdymas
Jei norite atlikti pakeitimus savo užsakytose paslaugose, jei norite užsisakyti papildomas paslaugas ar asmeniškai pasikonsultuoti – skambinkite mums ir pasirinkus norimą paslaugą paprašysime Jūsų patvirtinti savo tapatybę.
Kaip veikia automatinis identifikavimas?
Jums paskambinus telefonu 1813 ir išsirinkus norimą paslaugą mes paprašysime jūsų identifikuoti savo tapatybę su viena iš pasirinktų identifikavimo priemonių: Smart-ID, Mobiliuoju parašu, SMS arba Kodų generatoriumi.
Kokios paslaugos teikiamos telefonu?
Sėkmingai patvirtinus savo tapatybę, jums telefonu gali būti teikiamos šios paslaugos:
- Informacija apie sąskaitos likutį, kredito sutartį, interneto banko naudotojo vardą;
- Interneto banko aktyvavimas/ slaptažodžio atstatymas;
- Kontaktinių duomenų atnaujinimas;
- Mokėjimo kortelės užsakymas ir siuntimas paštu, paštu išsiųstos mokėjimo kortelės aktyvavimas;
- Mokėjimo kortelės limito keitimas;
- Mokėjimo kortelės pakeitimas ją praradus/ pametus ir kt. atvejais;
- Sąskaitos tuo pačiu numeriu tik kita valiuta atidarymas;
- SMS banko paslaugos užsakymas/ nutraukimas/ koregavimas;
- Sąskaitų priskyrimas ir teisių suteikimas interneto banke tam pačiam Klientui;
- Sąskaitos uždarymas (kuomet nėra įsiskolinimo ir sąskaitoje nėra lėšų);
- E. sąskaitos užsakymas/ atsisakymas;
- Paslaugų plano užsakymas/ atsisakymas;
- Saugumo programos užsakymas/ atsisakymas;
- Rinkodaros sutikimo atšaukimas;
- Indėlio sutarties pratęsimo/nepratęsimo sąlygų pakeitimas;
- Su jūsų turimomis paslaugomis susijusių klausimų konsultavimas.
Dažniausiai užduodami klausimai
Kam taikoma automatinio identifikavimo paslauga?
Kiek kainuoja ši paslauga?
Pati konsultavimo telefonu paslauga jums nekainuoja, o skambučio kaina priklauso nuo jūsų pasirinkto ryšio operatoriaus taikomą tarifą ar mokėjimo planą.
Kokiu numeriu skambinti?
Laukiame jūsų skambučių telefonu 1813 arba +370 37 301 337 (skambinant iš užsienio).
Kada galiu skambinti?
Skambučių laukiame darbo dienomis 8.00 - 18.00 val., šeštadieniais 9.00 - 13.00 val.
Jei praradote mokėjimo kortelę, nedelsiant skambinkite bet kuriuo metu ir ją blokuokite.
Jei esu verslo klientas, ar man galioja tokios pačios galimybės?
Taip, verslo klientai taip pat gali patvirtinti tapatybę ir būti aptarnaujami telefonu.
Nesu jūsų klientas, bet noriu tapti, ar galiu atsidaryti sąskaitą?
Jeigu norite juo tapti – kviečiame pasinaudoti galimybe tapti mūsų klientu internetu arba pakviesime Jus atvykti į artimiausią skyrių.