Uždaryti
E-gyvybė Naujoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis nuo 2023‑12‑01, ir buvusiems INVL Life klientams, kurių sutartys buvo perkeltos į „SB draudimas“. PRISIJUNGTI
„SB draudimas“ savitarna Senoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis iki 2023‑11‑30. PRISIJUNGTI
Turto valdymo portalas Turto valdymo paslaugos savitarna Skirta klientams, turintiems Turto valdymo paslaugos sutartį. PRISIJUNGTI

Klientų aptarnavimas telefonu

Saugiai
Greitai
Patogiai

Klientų aptarnavimas telefonu (arba automatinis Kliento identifikavimas) – tai galimybė susitvarkyti pagrindinius finansinius klausimus paskambinus mums telefonu 1813.

Konsultacija bendraisiais klausimais

Jei norite pasikonsultuoti bendraisiais klausimais arba norite sužinoti apie mūsų paslaugas – skambinti galite įprastai, pasirinkdami rūpimą paslaugą. Papildomai nereikia nieko daryti.

Asmeninė konsultacija arba jūsų paslaugų valdymas

Jei norite atlikti pakeitimus savo užsakytose paslaugose, jei norite užsisakyti papildomas paslaugas ar asmeniškai pasikonsultuoti – skambinkite mums ir pasirinkus norimą paslaugą paprašysime Jūsų patvirtinti savo tapatybę.

Kaip veikia automatinis identifikavimas?

Jums paskambinus telefonu 1813 ir išsirinkus norimą paslaugą mes paprašysime jūsų identifikuoti savo tapatybę su viena iš pasirinktų identifikavimo priemonių: Smart-ID, Mobiliuoju parašu, SMS arba Kodų generatoriumi.

Kokios paslaugos teikiamos telefonu?

Sėkmingai patvirtinus savo tapatybę, jums telefonu gali būti teikiamos šios paslaugos:

Dažniausiai užduodami klausimai

Kam taikoma automatinio identifikavimo paslauga?

Automatinio identifikavimo paslauga yra taikoma tik esamiems Šiaulių banko klientams.

Kiek kainuoja ši paslauga?

Pati konsultavimo telefonu paslauga jums nekainuoja, o skambučio kaina priklauso nuo jūsų pasirinkto ryšio operatoriaus taikomą tarifą ar mokėjimo planą.

Kokiu numeriu skambinti?

Laukiame jūsų skambučių telefonu 1813 arba +370 37 301 337 (skambinant iš užsienio).

Kada galiu skambinti?

Skambučių laukiame darbo dienomis 8.00 - 18.00 val., šeštadieniais 9.00 - 13.00 val.

Jei praradote mokėjimo kortelę, nedelsiant skambinkite bet kuriuo metu ir ją blokuokite.

Jei esu verslo klientas, ar man galioja tokios pačios galimybės?

Taip, verslo klientai taip pat gali patvirtinti tapatybę ir būti aptarnaujami telefonu.

Nesu jūsų klientas, bet noriu tapti, ar galiu atsidaryti sąskaitą?

Jeigu norite juo tapti – kviečiame pasinaudoti galimybe tapti mūsų klientu internetu arba pakviesime Jus atvykti į artimiausią skyrių.