Uždaryti
E-gyvybė Naujoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis nuo 2023‑12‑01, ir buvusiems INVL Life klientams, kurių sutartys buvo perkeltos į „SB draudimas“. PRISIJUNGTI
„SB draudimas“ savitarna Senoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis iki 2023‑11‑30. PRISIJUNGTI
Turto valdymo portalas Turto valdymo paslaugos savitarna Skirta klientams, turintiems Turto valdymo paslaugos sutartį. PRISIJUNGTI

Šiaulių banko klientams – dar patogesnis aptarnavimas

Nuo šių metų Šiaulių banko klientai turi dar vien pasirinkimą, kaip nori būti aptarnauti. Nuo sausio 1 d. ima veikti nuotolinis klientų identifikavimas telefonu.

Klientų aptarnavimas telefonu (arba nuotolinis Kliento identifikavimas) – tai galimybė susitvarkyti pagrindinius finansinius klausimus paskambinus mums telefonu 1813.

Jums paskambinus telefonu 1813 ir išsirinkus norimą paslaugą mes paprašysime jūsų identifikuoti savo tapatybę su viena iš pasirinktų identifikavimo priemonių: Smart-ID, Mobiliuoju parašu, PIN+SMS arba Kodų generatoriumi.

Sėkmingai patvirtinus savo tapatybę, jums telefonu gali būti teikiamos šios paslaugos:

 

Paskambinus, tačiau nepasirinkus automatinio identifikavimo, klientai bus aptarnaujami įprastai, konsultuojant bendriniais klausimais arba pristatant banko paslaugas.

 

Daugiau informacijos apie paslaugą rasite paspaudę čia.