Bendrojo balsavimo biuletenio pildymo ir pateikimo Šiaulių bankui instrukcija
AB Šiaulių bankas (toliau Bankas) 2021-03-09 paskelbė apie 2021-03-31 vyksiantį eilinį visuotinį akcininkų susirinkimą.
Atsižvelgiant į tai, kad LRV nutarimu visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje yra paskelbtas karantinas, ir karantino režimo trukmė yra nustatyta iki 2021 m. kovo 31 d., Bankas sudaro galimybę balsuoti susirinkimo darbotvarkės klausimais tik iš anksto užpildant ir pateikiant Bankui bendrąjį balsavimo biuletenį.
Akcininkas arba jo įgaliotas atstovas gali balsuoti iš anksto raštu 2 būdais:
Užpildyti balsavimo biuletenio formą, išsaugoti savo kompiuteryje ir pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu, nurodant Banką kaip dalyvį (gavėją) pagal elektroninio pašto adresą info@sb.lt. (prieigai)
Žemiau pateikta informacija, KAIP PASIRAŠYTI DOKUMENTĄ BANKUI DOKOBIT PORTALE
- Parsisiųsti, balsavimo biuletenio formą, užpildyti atspausdinti ir pasirašyti ranka;
- Užpildytą ir pasirašytą biuletenį pateikti Bankui vienu iš šių būdų;
- Pristatyti arba atsiųsti paštu į Banko sekretoriatą adresu Tilžės 149, Šiauliai;
- per interneto banką skiltyje INFORMACIJA išsiųsti Pranešimą Bankui, prisegant prie jo skenuotą biuletenį (INFORMACIJA→Pranešimai→Naujas pranešimas→Priedai [Choose File])
Jei turite klausimų
Susisiekti galite šiais kontaktais:
- Tel. +370 41 595 653; mob. +370 68 769 487;
- El. paštu pranas.gedgaudas@sb.lt
- Bendruoju Banko telefonu 1813 (skambinant iš užsienio +370 37 301 337)
KAIP PASIRAŠYTI DOKUMENTĄ BANKUI DOKOBIT PORTALE
Naudojantis Dokobit portalu galite sukurti elektroninį dokumentą, jį pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu ir pateikti kitam asmeniui (šiuo atveju – Šiaulių bankui)
Dokobit portalo interneto adresas www.dokobit.com
Jeigu dar neturite Dokobit paskyros, reikia registruotis.
Registracijai pasirinkite vieną iš tapatybės patvirtinimo būdų:
- Jeigu naudojatės mobiliuoju parašu, įveskite savo telefono numerį bei asmens kodą ir spauskite „Tęsti“. Įsitikinkite, jog matomas kontrolinis kodas sutampa su kodu matomu jūsų telefono aparato ekrane, spauskite „Gerai“, įveskite savo sPIN1 (arba sPIN) kodą ir vėl spauskite „Gerai“.
- Jeigu naudojatės Smart-ID priemone (jums reikės kvalifikuoto lygio Smart-ID paskyros, apie tai daugiau informacijos galite rasti čia), įveskite savo asmens kodą ir spauskite „Tęsti“. Įsitikinkite, jog matomas kontrolinis kodas sutampa su kodu matomu jūsų išmaniojo įrenginio ekrane, spauskite „Patvirtinti“ ir įveskite savo PIN1.
- Jeigu naudojatės lustine asmens tapatybės kortele ar USB laikmena, pasirinkite lustinę kortelę ar USB laikmeną išdavusią šalį, neužilgo pasirodysiančiame lange pasirinkite savo sertifikatą ir įveskite PIN kodą.
Pasirinkite vieną iš tapatybės patvirtinimo būdų, atitinkamai užpildykite reikiamus duomenis, spauskite „Tęsti“ ir atlikite kitus tapatybės patvirtinimui reikalingus veiksmus, priklausomai nuo pasirinktos priemonės.
Patvirtinus tapatybę, jūsų paprašys įvesti savo e-pašto adresą, jį pakartokite, pažymėkite, jog sutinkate su Dokobit taisyklėmis bei privatumo politika, spustelėkite „Registruotis“.
Jeigu jau turite paskyrą portale, prisijunkite, pasirinkdami vieną iš prisijungimo būdų, atitinkamai užpildykite reikiamus duomenis, spauskite „Prisijungti“ ir atlikite kitus prisijungimui reikalingus veiksmus, priklausomai nuo pasirinktos priemonės.
Dokumentą pasirašymui įkelsite paspaudę nuorodą „Įkelti dokumentą“. Keliami dokumentai turėtų būti pdf formatu. Patį dokumentą reikėtų kelti arba užvelkant jį, arba paspaudus nuorodą „Įkelti“.
Sėkmingai įkėlus dokumentą būsite iš karto nurodyti kaip pasirašantis asmuo. Tam, kad Bankas gautų pranešimą apie Jūsų atliktus veiksmus, pridėkite prie dalyvių Banką, nurodant dalyvį, pagal elektroninio pašto adresą info@sb.lt. Pageidaujant galima išsiųsti žinutę Bankui, aktyvavus atitinkamą nustatytą ir užpildžius žinutės laukelį.
Atlikus šiuos veiksmus spauskite „Tęsti“
Dar kartą patikrinkite įkeltą dokumentą (tai padaryti galite slinkdami langą žemyn).
Norėdami pasirašyti dokumentą, tinklalapio apačioje (skirsnyje „4. Veiksmai“) pasirinkite vieną iš pasirašymo būdų, atitinkamai užpildykite reikiamus duomenis, spauskite „Pasirašyti“ ir atlikite kitus pasirašymui reikalingus veiksmus, priklausomai nuo pasirinktos priemonės.
Atlikę visus dokumento pasirašymo veiksmus, matysite jau pasirašytą dokumentą. Jį galite parsisiųsti, tinklalapio apačioje, skirsnyje „4. Veiksmai“ paspaudus „Parsisiųsti pasirašytą dokumentą“.
Bankas automatiškai gaus informaciją apie jūsų atliktus veiksmus, pasirašytus dokumentus, todėl papildomai siųsti pasirašyto dokumento nereikia.
Pasirašius dokumentą, Bankas atliks prašymo/paslaugos užsakymo veiksmus. Labai rekomenduojame parsisiųsti pasirašytą dokumentą ir išsaugoti savo kompiuteryje. Daugiau informacijos apie el. parašą ir naudojimąsi Dokobit portalu galite rasti čia.