Ką turėčiau daryti?
Mes pasirūpinome, kad portfelio perkėlimas būtų kuo patogesnis klientams. Šiaulių bankas visiems klientams atidarė kredito/lizingo (toliau- kreditas) aptarnavimo sąskaitas, į kurias nuo š. m. gegužės 1 d. klientai privalo mokėti kredito įmokas. Klientams šiuo atžvilgiu nereikia imtis jokių papildomų veiksmų.
Kas nutiko su mano lėšomis, esančiomis „Danske Bank“ kredito aptarnavimo sąskaitose š. m. gegužės 1 d.?
Š. m. gegužės 1 d. „Danske Bank“ kreditų aptarnavimo sąskaitų likučiai buvo pervesti į naujas kreditų aptarnavimo sąskaitas Šiaulių banke ir bus naudojami būsimoms kredito/lizingo sutarčių įmokoms. Pasitikslinti pervestą likutį galite Šiaulių banko interneto banke, jei jį užsisakysite. Šiaulių banko elektroninė bankininkystė nėra užsakoma automatiškai, todėl norint užsisakyti - prašome kreiptis į Šiaulių banką.
Kas nutiks su kreditų įmokomis, kurios bus gautos į kredito aptarnavimo sąskaitas „Danske Bank“ po š. m. gegužės 1 d.?
Visos sumos, gautos į kredito aptarnavimo sąskaitas „Danske Bank“ š. m. gegužės 1 – 31 d., bus automatiškai pervedamos į atitinkamų klientų kredito aptarnavimo sąskaitas Šiaulių banke. Visas vėliau gautas sumas „Danske Bank“ grąžins mokėtojui.
Kur galiu rasti naują kredito aptarnavimo sąskaitą?
Visą informaciją, susijusią su kredito perkėlimu (taip pat ir naują kredito aptarnavimo sąskaitą) iki gegužės 31 d. galite rasti savo „Danske eBanke“. Taip pat visuomet galite kreiptis į Šiaulių banką tel. 1813 arba rašyti el. laišką adresu [email protected]