Šiaulių bankas atnaujino interneto banką ir mobiliąją programėlę: dėmesys klientams ir naudojimosi paprastumui
Šiaulių bankas pristatė naują interneto banką mobiliesiems, planšetiniams, nešiojamiems ir stacionariems kompiuteriams bei mobiliąją programėlę iOS ir Android platformoms. Naujasis interneto bankas ir programėlė atitinka aukščiausius saugumo reikalavimus, daug dėmesio jame skirta kliento patirčiai – aiškiam ir intuityviam naudojimui.
„Kurdami naujus įrankius siekėme, kad jais būtų paprasta ir patogu naudotis tiek telefone, tiek kompiuteryje. Naujasis interneto bankas ir programėlė išsiskiria švariu ir minimalistiniu dizainu, kuris atitinka neseniai atnaujintą Šiaulių banko prekės ženklą, intuityvia naudotojų sąsaja, o klientai be didelių pastangų gali pasinaudoti visomis kasdienėmis banko paslaugomis“, – teigė Šiaulių banko kasdienės bankininkystės departamento direktorius Andrius Kamarauskas.
Šiaulių bankas laikosi strateginės linijos „arčiau jūsų“, kuria siekiama sukurti stiprų banko ryšį su klientu, užtikrinant jam vienodai gerą aptarnavimo kokybę visais klientų aptarnavimo kanalais – tiek skaitmeniniais, tiek banko skyriuje. Pasak A. Kamarausko, šiuolaikiško žmogaus poreikius atitinkantys skaitmeniniai įrankiai buvo trūkstama grandis, todėl Šiaulių bankas investavo į jų atnaujinimą.
Patogumas ir funkcionalumas
Naująjį interneto banką klientas gali pritaikyti pagal savo asmeninę naudojimo patirtį – prisijungti įvairiomis priemonėmis - „Smart-ID“, mobiliuoju parašu, kodų generatoriumi, PIN kodų kortele ir SMS žinute gautu kodu. Be to, galima matyti apibendrintą ir atsinaujinančią realiu laiku informaciją, naudoti funkcijas pagal asmeninius poreikius. Interneto bankas pritaikytas tiek išmaniesiems įrenginiams, tiek personaliniams kompiuteriams – interneto bankas prisitaiko prie ekrano dydžio.
Šiaulių banko interneto banke galime atlikti daugelį kasdienių finansinių paslaugų – sekti interneto sąskaitų likučius, išrašus ir kitą informaciją, naudotis e. sąskaitų paslaugomis, pervesti darbo užmokestį, keisti valiutas, naudotis kortelių valdymo paslauga.
Taip pat galima atlikti SEPA ir tarptautinius mokėjimus, apmokėti komunalinių paslaugų ir kitas sąskaitas. Interneto banke keliais paspaudimais patogu atlikti momentinius mokėjimus, kai lėšos gavėjo sąskaitą pasiekia nedelsiant. Momentiniai mokėjimai interneto banke ir mobiliojoje programėlėje atliekami bet kuriuo paros metu, įskaitant savaitgalius ir šventines dienas.
Anksčiau naudotoje mobiliojoje programėlėje klientai labiausiai pasigesdavo platesnių prisijungimo ir operacijų tvirtinimo galimybių – naujoji Šiaulių banko mobilioji programėlė klientams siūlo prisijungti saugiomis priemonėmis „Smart-ID“ arba mobiliuoju parašu. Taip pat siekiant greitesnio prisijungimo – naudotojas gali susikurti savo keturių skaitmenų prisijungimo PIN kodą arba naudoti biometrinį antspaudą.
Klientų patogumui, naujoji mobilioji Šiaulių banko programėlė praneša apie gautas įplaukas.
Ilgainiui ketinama skaitmeninių įrankių galimybes plėsti, įtraukiant naujas funkcijas ir paslaugas, pavyzdžiui, programėlėje galimybę naudotis „Apple Pay“, „Google Wallet“ paslaugomis.
Prioritetas – klientų poreikiams
Bendrovė „NFQ Technologies“ kūrė Šiaulių banko interneto banko koncepciją, atliko banko klientų poreikių ir lūkesčių tyrimus, suprojektavo naudotojų sąsają bei sukūrė jai dizainą ir ją suprogramavo. Bendrovė „Forbis“ sukūrė technologinę platformą, „NRD Cyber Security“ testavo ir vertino mobiliosios programėlės saugumo spragas, o „Critical Security“ įgyvendino interneto banko saugumo sprendimus.
Pasak NFQ dizaino ir naudotojų patyrimo komandos vadovo Igorio Gubaidulino, atnaujintas Šiaulių banko interneto bankas yra funkcionalesnis, pasižymi lankstumu ir galimybėmis plėtoti ir tobulinti jį pagal poreikius, taip pat atitinka šiuolaikines dizaino tendencijas.
„Siekėme transformuoti interneto banką į naują kokybinį lygį – taip pat sudominant naujus, jaunosios kartos klientus, bet kartu neapsunkinant ir esamų klientų naudojimosi patirties. Gyvename informacijos triukšmo laikotarpyje, kai žmones vargina sudėtingi sprendimai – jie vis labiau vertina paprastumą ir aiškumą. Atnaujintas interneto bankas pirmiausia orientuotas į kliento poreikius – navigacija yra aiški ir intuityvi, o dizainas – minimalistinis ir neapkrautas“, – pabrėžė NFQ specialistas.
Pritaikytas ateičiai
Pasak I. Gubaidulino, kuriant interneto banką nebuvo atliktas „kosmetinis remontas“, tačiau pasiūlytas naujas konceptualus požiūris, pritaikant geriausius rinkos standartus. Kuriant šią interneto versiją jau buvo žvelgiama į priekį, įvertinant interneto banko plėtros galimybes.
„Finansinių paslaugų rinka sparčiai vystosi: šalia tradicinių bankų atsiranda nauji finansinių technologijų (fintech) žaidėjai, o pats sektorius tampa daug atviresnis dėl taikomų atvirosios bankininkystės principų. Kartu, keičiasi ir pačių klientų lūkesčiai ir poreikiai. Dėl šių priežasčių kuriant interneto banką yra ypač svarbu žiūrėti platesniu kampu: nuolat stebėti situaciją platesnėje rinkoje, neapsiribojant bankiniu sektoriumi, palaikyti glaudesnį kontaktą su klientais, užtikrinti inovacijų pritaikymo greitį ir lankstumą, gerųjų praktikų taikymą, bei aišku fokusą į klientą“, - pabrėžė NFQ ekspertas.
Saugus ir inovatyvus
Kuriant naujas sistemas, ypatingas dėmesys skirtas technologinei sprendimo pusei, siekiant užtikrinti, kad sprendimas atitiktų griežtus finansų rinkos dalyviams keliamus saugumo reikalavimus ir tuo pačiu išsaugotų galimybę greitai kurti naujas banko klientams patrauklias funkcijas.
UAB „Forbis“ direktorė Ija Šležė džiaugėsi, kad bendrų pastangų rezultatas suteikė galimybę kilstelėti Lietuvos internetinę bankininkystę į naują lygį: „Rinkdami technologinę platformą, analizavome įvairius sprendimus. Esame sukūrę ir adaptavę ne vieną internetinės bankininkystės platformą ne tik Lietuvos, bet ir užsienio rinkoms, taip pat rėmėmės didžiausių pasaulio IT kompanijų patirtimi. Mums buvo svarbu, kad ši sistema atitiktų ne tik Europos centrinio banko keliamus reikalavimus, bet ir geriausią industrijos praktiką bei tarptautinius informacijos saugumo standartus. Kurdami internetinės bankininkystės sistemą pritaikėme technologijas, kurios leistų užtikrinti greitą sistemos plėtrą – tikime, kad Šiaulių banko paslaugomis susidomės vis didesnis klientų skaičius.“
Naująja Šiaulių banko programėle ir interneto banku klientai naudojasi daugiau nei keturis mėnesius ir per šį laikotarpį sulaukta daug pozityvių klientų atsiliepimų. Pavyzdžiui, „Google Play“ ir „Apple AppStore“ programėlių parduotuvėse Šiaulių banko mobiliosios programėlės vidutinis įvertinimas siekia 4,3 balo (iš 5 galimų), kai ankstesnė versija klientų buvo vertinama 1,6 vidutiniu balu.