„SB linija“

Banko paslaugų, teikiamų internetu, sistema „SB linija“ – tai greitas, pigus ir saugus būdas sužinoti savo sąskaitos balansą, atlikti svarbius mokėjimus ir kitas kasdienes finansines operacijas.

Ką galite atlikti naudodamiesi „SB linija“?

Šiuo metu mūsų interneto bankininkystės sistemoje galite:

  • sužinoti savo sąskaitų ir mokėjimo kortelių likučius;
  • peržiūrėti, atsispausdinti ir užsisakyti sąskaitų išrašus į elektroninį paštą;
  • atlikti vietinius ir tarptautinius mokėjimus;
  • sumokėti įvairius mokesčius bei įmokas;
  • atsiskaityti už internetinėse parduotuvėse įsigyjamas prekes ir paslaugas;
  • užpildyti įvairias paraiškas ir prašymus (mokėjimo kortelei, kreditui gauti ir kt.) ;
  • sudaryti įvairių rūšių sutartis (indėlio, periodinių mokėjimų, „SMS banko“, investicinių paslaugų teikimo sutartį (tik privatiems klientams) ir kt.);
  • pirkti ir parduoti valiutą;
  • peržiūrėti turimų kreditų grafikus;
  • prekiauti akcijomis Baltijos šalių biržose;
  • deklaruoti pajamas ir turtą;
  • atlikti ir daugiau kitų naudingų veiksmų. 

Kaip pradėti naudotis „SB linija“?

  1. Užsukite į bet kurį Šiaulių banko padalinį ir pasirašykite sutartį. Su savimi turėkite asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą – pasą arba asmens tapatybės kortelę.
  2. Prisijungti prie „SB linijos“ ir tvirtinti operacijas galėsite naudodami vieną iš saugių asmens identifikavimo priemonių:
  • PIN kodų kortelę (kai kurioms operacijoms pasirašyti – „PIN+SMS“);
  • mobilųjį elektroninį parašą;
  • stacionarųjį elektroninį parašą – Gyventojų registro tarnybos išduodamą lustinę asmens tapatybės kortelę arba VĮ Registrų centro išduodamą specialų USB raktą;
  • elektroninį kodų generatorių.

Kilus klausimų, maloniai prašome kreiptis į Šiaulių banko klientų aptarnavimo padalinį ar tel. 1813 (+370 37 301 337, jei skambinama iš užsienio).

„SB linija“ atliekamų operacijų saugumo priemonės