Papildoma informacija

Jeigu 5 kartus klaidingai įvedamas prisijungimo slaptažodis, blokuojamas prisijungimas prie programėlės ir „SB linijos“.

Jeigu kliento (naudotojo) prisijungimas prie „SB linijos“ užblokuotas arba sustabdytas, prie programėlės prisijungti negalima.

Jei prisijungimo metu nutrūksta interneto ryšys arba klaidingai paspausta per daug mygtukų „atgal“, parodoma klaida, kad mobilioji programėlė „Šiaulių bankas“ yra sustabdyta.

Naudotojui pamiršus / praradus „SB linijos“ identifikavimo patvirtinimo priemonę (-es) arba Banko sistemai užblokavus naudojimąsi programėle ir „SB linija“, klientas (naudotojas) turi atvykti į bet kurį Šiaulių banko padalinį (su savimi turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą), išskyrus „SB linijos“ naudotojus, turinčius mobilųjį parašą, kai jie kreipiasi banko nurodytais telefonais ir tuo metu jiems yra priskirta antrinio prisijungimo saugumo priemonė – Elektroninis parašas.

Klientams, neprisijungusiems prie programėlės, pasiekiamos šios paslaugos:

  • Naujienos
  • Banko kontaktai
  • Bankomatai ir skyriai
  • Valiutų kursai
  • Valiutų skaičiuoklė
  • Nustatymai
  • Indėlių palūkanų normos
  • Indėlių skaičiuoklė