D.U.K.

Kas gali prisijungti prie programėlės?

Dalis programėlės paslaugų ir funkcijų pasiekiamos visiems išmaniųjų įrenginių naudotojams, tačiau visomis programėlės paslaugomis gali naudotis tik prie programėlės prisijungę banko internetinės bankininkystės sistemos „SB linija“ naudotojai. Prisijungti prie programėlės gali tie naudotojai, kurie jungiasi su PIN kortele (slaptažodžių kortele) arba M–parašu (mobiliuoju parašu).

Kokias operacijas galima atlikti su programėle?

Programėlėje galima užpildyti, pasirašyti ir įvykdyti mokėjimą tarp savo sąskaitų, vietinį mokėjimą, valiutos keitimą. Vietinis mokėjimas – tai mokėjimas banko viduje arba į kitą Lietuvoje registruotą banką. Taip pat galima susisiekti su banku – parašyti pranešimą bankui ir gauti atsakymą.

Kokie operacijų įkainiai ir vykdymo laikai?

Programėlėje pasirašytos operacijos vykdomos analogiškai kaip ir „SB linijos“ operacijos bei rodomos „SB linijos“ operacijų sąrašuose. Mobiliąja programėle atliktoms operacijoms galioja tie patys kaip ir „SB linijoje“ banko tipiniai įkainiai bei operacijų vykdymo laikai.

Kodėl prie programėlės prisijungti galiu, bet nepavyksta pasirašyti mokėjimų?

Jei bandote pasirašyti programėlės būklėje „Laukia pasirašymo“ esančias operacijas ir gaunate klaidą, kad „Pasirašymas nesėkmingas. Parameter must be a number.“ tai reiškia, kad Jūsų turima „SB linijos“ PIN kortelė yra naudojama tik prisijungimui, o operacijų pasirašymui yra priskirta kitokia identifikavimo priemonė. Atvykite į artimiausią Šiaulių banko skyrių, kad banko darbuotojas pakeistų operacijų pasirašymo priemonės tipą į „PIN kortelė“ arba „elektroninis parašas“ (jeigu turite mobilųjį parašą).

Kodėl mokėjimų būklėje rodo laukiančias pasirašymo operacijas, bet norint pasirinkti pasirašymui nieko nėra?

Jei mokėjimų būklėje rodoma, pavyzdžiui, 10 operacijų, laukiančių pasirašymo, bet paspaudus mygtuką „Laukia pasirašymo“ nėra nei vienos operacijos, patikrinkite, ar „SB linijoje“ prie operacijų rūšiavimo nustatymų (meniu punkte „Operacijos“ -> „Operacijų sąrašai“ paspaudus mygtuką „Rūšiavimo pasirinkimai“) yra pažymėta varnele rodyti „Korespondentą“ (gavėją). Jei nepažymėta, tai pažymėkite, išsaugokite nustatymus ir tuomet bandykite programėlėje pasirašyti operacijas.

Dar viena galima priežastis – programėlėje, skirtingai nei „SB linijoje“, negalima pasirašyti pasirinktų operacijų, jei jų suma viršija disponuojamą sąskaitos likutį.

Jei kelis kartus suklydau įvesdamas slaptažodį, ar bus galima prisijungti prie „SB linijos“?

slaptažodį arba suklydote, pvz., tik 2 kartus, bet jau buvote 3 kartus suklydę jungdamiesi prie „SB linijos“, klaidų skaičius yra sumuojamas ir uždraudžiamas prisijungimas prie programėlės ir „SB linijos“. Norint atstatyti prisijungimo prie programėlės ir „SB linijos“ teises, Jums būtina atvykti į artimiausią Šiaulių banko padalinį (su savimi reikia turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą).

Kodėl „SB linijoje“ jau rodomos priskaičiuotos pajamos, o programėlėje likutis dar nepasikeitė?

Programėlėje likučių duomenys yra atnaujinami kas 60 sekundžių. Jei reikia skubiau pasitikrinti likutį, siūlome atsijungti nuo programėlės ir prisijungti iš naujo.

Kodėl, pasirašius mokėjimą, išraše už 7 paskutines dienas jo nematyti?

Automatiškai yra rodomas paskutinių 7 dienų išrašas. Jei prisijungę atlikote mokėjimą, kad greičiau atsinaujintų likutis ir išrašas, pasirinkite periodą „šiandien“.

Ar galima ištrinti iš banko gautą pranešimą?

Programėle galima peržiūrėti iš banko gautus pranešimus, jeigu reikia, galima parašyti atsakymą, tačiau pranešimus ištrinti galima tik prisijungus prie „SB linijos“.