Būkite budrūs: plinta sukčių laiškai, neva pasirašyti Šiaulių banko. Juose prašoma paspausti nurodą ir apsaugoti savo paskyrą. Šiaulių bankas tokių laiškų nesiunčia. Jokiu būdu nespauskite laiškuose pateiktos nuorodos.

DUK dėl „Eta Banko“

Kokios paslaugos teikiamos „Eta banke“?
Kaip prisijungti prie „Eta banko“?
Ką daryti, jei nepavyksta prisijungti prie sistemos?

Nuo š. m. gegužės 12 d. „Eta banke“ suteikiamos šios galimybės:

  • pateikti prašymą sudaryti Šiaulių banko internetinės bankininkystės „SB linija“ sutartį (tik privatiems klientams);
  • peržiūrėti gyvybės draudimo sutartis su UAB „Bonum Publicum“, sumokėti gyvybės draudimo įmokas, keisti investavimo kryptis, matyti informaciją apie sukauptas lėšas bei sekti kitas naujienas (tik privatiems klientams, rezidentams);
  • autentifikuotis prie „Elektroninių valdžios vartų“ (tik rezidentams);
  • peržiūrėti per „Eta banką“ teiktų vertybinių popierių pavedimų ir sandorių istoriją;
  • suformuoti banko ir vertybinių popierių sąskaitos išrašą (tik turint investicinių paslaugų teikimo sutartį).

Interneto naršyklės lange surinkite adresą https://ebank.sb.lt/login.aspx

Laukelyje „Vartotojo vardas“ įveskite vartotojo vardą, nurodytą Jūsų „Paslaugų teikimo sutarties“ pirmame priede.

  • Laukelyje „Slaptažodis“ įveskite slaptažodį. Jungiantis pirmą kartą slaptažodis yra toks pat kaip ir vartotojo vardas.
  • Laukelyje „Identifikavimo būdas“ pasirinkite naudojamą prisijungimo priemonę:
  • „PIN kodų kortelė“, „Elektroninių kodų generatorius“, „Mobilusis parašas“, „RC USB raktas“, „Asmens tapatybės kortelė“.
  • Spauskite „Patvirtinti“.

Priklausomai nuo pasirinkto identifikavimo būdo, Jūsų paprašys įvesti PIN kodą iš lentelės arba PIN kodą telefone, arba Registrų centro ar Migracijos tarnybos išduotus ir Jūsų pakeistus PIN kodus. Jei prie Eta banko prisijungėte pirmą kartą, Jūsų paprašys pasikeisti slaptažodį, Jūsų sugalvotas slaptažodis turi būti iš ne mažiau kaip 6 simbolių. ĮSIMINKITE JĮ.

  • Pasitikrinkite, ar teisingai įvedate vartotojo vardą ir slaptažodį. Prisiminkite, galbūt pasikeitėte slaptažodį, tačiau iš įpratimo vedate senąjį. Slaptažodis ir vartotojo vardas turi būti tik iš lotyniškos abėcėlės raidžių, skaitmenų ir kitų simbolių.
  • Įsitikinkite, ar „Caps Lock“ ir „Num Lock“ mygtukai klaviatūroje nustatyti teisingai.
Kur kreiptis, jei jūsų prisijungimas prie sistemos užblokuotas?
Kaip baigti darbą sistemoje?
Kokie įkainiai taikomi naudojantis Eta banku?

Tris kartus neteisingai įvedus prisijungimo prie Eta banko duomenis, Jūsų prisijungimas prie sistemos bus uždraustas. Jei norite, kad Jums būtų atstatytos Eta banko vartotojo teisės (atblokuotas prisijungimas) arba pamiršote prisijungimo slaptažodį, kreipkitės į artimiausią Šiaulių banko klientų aptarnavimo skyrių, banko darbuotojas atblokuos arba slaptažodį atstatys į pradinį slaptažodį.

Jei praradote PIN ir TAN kodų lenteles ar generatorių, nauji nebebus išduodami. Tokiu atveju rekomenduojame Jums tapti Šiaulių banko klientu ir naudotis banko teikiamų paslaugų internetu sistema SB Linija.

Jei norite baigti darbą Eta banke, paspauskite nuorodą „Pabaiga“ viršutiniame dešiniajame ekrano kampe ir uždarykite naršyklės langą, taip užtikrindami savo asmeninių duomenų saugumą.

Visa aktuali informacija skelbiama tinklapiuose www.sb.lt bei klientų aptarnavimo telefonais: Šiaulių banko klientų bendrąja informavimo linija tel. 1813 (skambinantiems iš Lietuvos) ir tel. +370 37 301 337 (skambinantiems iš užsienio). 

Naudojantis Eta banku, taikomi tipiniai Šiaulių banko paslaugų įkainiai.

Kilus daugiau klausimų, maloniai kviečiame kreiptis telefonu 1813 (+370 37 301 337, jei skambinama iš užsienio) arba atvykus į bet kurį Šiaulių banko klientų aptarnavimo padalinį.