Sąskaitos perkėlimo paslauga

Sąskaitos perkėlimo paslauga – kas tai?

Sąskaitos perkėlimo paslauga – tai mokėjimo paslaugų tiekėjo (banko, kredito unijos, el. pinigų įstaigos) suteikiama pagalba klientui perkeliant su jo sąskaita susietas mokėjimo paslaugas iš vieno mokėjimo paslaugų teikėjo į kitą. Sąskaitos perkėlimo paslauga yra nemokama ir teikiama fiziniams asmenims.

Kokios paslaugos gali būti perkeltos iš kito mokėjimo paslaugų teikėjų?

  • periodinių mokėjimų sutartys;
  • sąskaitoje esančių lėšų likutis;
  • periodinės įplaukos (Jūsų pageidavimu Šiaulių bankas gali informuoti mokėtojus apie sąskaitos pasikeitimą Jums užpildžius pavyzdinę prašymo formą). Už dokumentų siuntimą bus taikomas korespondencijos siuntimo įkainis.

Kaip galima perkelti sąskaitą į Šiaulių banką?

  • kreipkitės į artimiausią Šiaulių banko klientų aptarnavimo padalinį;
  • užpildykite prašymą suteikti sąskaitos perkėlimo paslaugą (jeigu sąskaitos savininkai du arba daugiau, bankui turi būti pateiktas kiekvieno sąskaitos savininko (bendraturčio) prašymas);
  • Šiaulių bankas Jums atidarys naują sąskaitą ir sudarys perkeltų paslaugų sutartis;
  • sena sąskaita bus uždaryta, kai baigsis sąskaitos perkėlimo procedūra (t.y. senasis sąskaitos numeris neišliks).

Per kiek laiko bus perkeltos paslaugos iš kito mokėjimo paslaugų teikėjo?

Jūsų prašymu Šiaulių bankas pradės vykdyti sąskaitos perkėlimo procedūrą (į senąjį savo mokėjimo paslaugų teikėją Jums kreiptis nereikia) ir paslaugas perkels ne anksčiau kaip per 13 darbo dienų nuo prašymo pateikimo dienos.

Daugiau informacijos apie sąskaitos perkėlimo paslaugą rasite Lietuvos Bankų Asociacijos interneto puslapyje.

Kilus klausimų, maloniai kviečiame teirautis tel. 1813 (skambinant iš užsienio +370 37 301 337), el. paštu kc@sb.lt arba apsilankyti Šiaulių banko klientų aptarnavimo padaliniuose.