Tiesioginio debeto paslaugą nuo 2016 m. sausio 1 d. keičia patogi elektroninės sąskaitos paslauga

2015-09-07

Nuo 2016 m. sausio 1 d. Lietuvai prisijungus prie bendrosios mokėjimų eurais erdvės (SEPA), šiuo metu naudojama tiesioginio debeto paslauga negalės būti teikiama. Vietoje jos Šiaulių bankas klientams pasiūlys elektroninės sąskaitos (e. sąskaitos) paslaugą, leisiančią tvarkyti sąskaitas lengvai ir paprastai.

„Šuo metu naudojama tiesioginio debeto paslauga neatitinka SEPA reikalavimų, todėl nuo 2016 m. negalėsime jos teikti. Tačiau savo klientams pasiūlysime kitą patogią galimybę sąskaitoms apmokėti – elektroninės sąskaitos paslaugą. Ja naudodamiesi, klientai komunalinių, telekomunikacijų ir kitų paslaugų sąskaitas galės apmokėti spustelėdami vieną mygtuką ar pasirinkę automatinį pervedimą“, – naujosios paslaugos privalumus komentuoja Šiaulių banko administracijos vadovo pavaduotoja, Verslo plėtros tarnybos vadovė Daiva Kiburienė.

Prieš atsirandant e. sąskaitos paslaugai ir ją jau teikiant, klientams, kurie dabar naudojasi tiesioginio debeto paslauga, papildomai nereikės nieko atlikti – turimos tiesioginio debeto sutartys bus automatiškai pakeistos e. sąskaitos paslaugos su automatiniu apmokėjimu sutartimis. Prisijungę prie „SB linijos“ klientai galės peržiūrėti visas paslaugų teikėjų jiems pateiktas e. sąskaitas, pasirinkti sau tinkamiausią apmokėjimo būdą, nusistatyti pageidaujamas automatinio apmokėjimo sąlygas.

Norint užsisakyti e. sąskaitos paslaugą, galima bus kreiptis tiesiai į paslaugos teikėją (įmonę, už kurios paslaugas norima mokėti naujuoju būdu) arba per „SB liniją“ ar banko padaliniuose.

Be to, naująją paslaugą galės užsisakyti ir tie klientai, kurie nesinaudoja interneto banku „SB linija“. Užsisakyti e. sąskaitas, atsispausdinti gautąsias ir sudaryti automatinio e. sąskaitų apmokėjimo sutartis bus galima bet kuriame Šiaulių banko padalinyje.