Šiaulių banko klientai “įgyja” naujų gebėjimų

2006-11-20

Šiaulių bankas pradeda diegti informacinių terminalų sistemą. Pirmieji terminalai statomi Kėdainiuose, Radviliškyje ir Šiauliuose.

Apsilankę šiuose skyriuose, banko klientai turi galimybę nemokamai naudotis internetinės bankininkystės paslauga „SB linija“ ir naršyti Šiaulių banko bei “Šiaulių banko lizingo” internetinėse svetainėse. Iki gruodžio mėnesio skirtinguose šalies miestuose esančiuose banko filialuose bus pastatyta dešimt tokių informacinių terminalų.

Tiems, kas neturi galimybės naudotis internetu darbe ar namuose, Šiaulių bankas siūlo tai daryti pačiame banke – virtualiu ryšiu karštų bandelių kol kas čia nepavyks užsisakyti, tačiau atlikti įvairias banko operacijas, naudodamasis banko internetu paslauga „SB linija“, čia galės kiekvienas. Juolab, kad elektroninės bankininkystės paslauga sparčiai populiarėja. Per dešimt šių metų mėnesių Šiaulių banko internetu „SB linija“ paslaugos vartotojų skaičius išaugo 67 procentais, SMS banko vartotojų skaičius padidėjo net 135 procentais, mokėjimo kortelių naudotojų skaičius šoktelėjo 30 procentų.

Nauji informaciniai terminalai ir laisva prieiga prie interneto dar labiau sustiprins Šiaulių banko pozicijas rinkoje. Ne tik banko darbuotojų įgūdžiai bei profesionalumas, bet ir šiuolaikinė įranga dabar leis maksimaliai taupyti klientų laiką ir pinigus, lavins jų gebėjimus naudotis šiuolaikinėmis technologijomis, pagreitins klientų aptarnavimą ir sumažins eiles klientų aptarnavimo skyriuose.
“Tai efektyvu ir šiuolaikiška. Šiaulių bankas skatina visuomenę naudotis informacinių technologijų teikiamais privalumais. Platus banko padalinių tinklas visoje Lietuvoje ir diegiamos modernios technologijos leidžia mums dar geriau aptarnauti kiekvieną klientą. Teikdami savo paslaugas, visada orientuojamės į kokybę ir siekiame, kad klientai gautų geriausią produktą ir nepriekaištingas paslaugas. Šie terminalai žmonėms leis sutaupyti pinigų, išvengti eilių ir čia pat sužinoti pačias paskutines banko naujienas,“ – sako Šiaulių banko Elektroninės bankininkystės departamento direktorė Kristina Šmidtienė.

Pagrindinė informacinių terminalų funkcija – įvairių finansinių operacijų atlikimas, naudojantis banku internetu „SB linija“. “SB linija” klientams suteikia galimybę nemokamai sumokėti mokesčius už komunalines paslaugas, daryti kitas įmokas ir finansines operacijas. Klientas pats internetu gali pasidėti terminuotąjį indėlį ir už jį gauti dar 0,1 procento didesnes palūkanas. Lėšų pervedimas “SB linijoje” taip pat kainuoja mažiau.
 
Informacinių terminalų diegimas Šiaulių banke – tai dar vienas žingsnis link banko paslaugų vartotojų patogumo. Rečiau su internetu susiduriantiems klientams Šiaulių banko darbuotojai išsamiai paaiškins ir parodys, kaip naudotis informaciniais terminalais ir nemokama internetinės bankininkystės paslauga.