Šiaulių banko klientai gali naudotis nauja elektroninės sąskaitos paslauga

2016-01-11

Šių metų pradžioje Lietuvai prisijungus prie bendros mokėjimų eurais erdvės (angl. Single Euro Payments Area, SEPA), šalyje nebeteikiama tiesioginio debeto paslauga, nes ji neatitinka šioje erdvėje atliekamų mokėjimų eurais reikalavimų. Tiesioginio debeto paslaugą Šiaulių bankas pakeitė nauja elektroninės sąskaitos (e. sąskaitos) paslauga, palengvinančia klientams nuolatinių mokesčių ir įmokų mokėjimą.

„Siekdami klientams suteikti galimybę patogiai mokėti už komunalines paslaugas, telefoną, internetą ar kitus mokesčius bei įmokas, įdiegėme naują  elektroninės sąskaitos paslaugą, kuri  supaprastina mokėjimo už įvairias paslaugas procesą ir kliento pageidavimu gali pakeisti popierines sąskaitas. Jau dabar vienoje vietoje – internetinės bankininkystės sistemoje „SB linija“ – klientai iš paslaugų teikėjų gali gauti elektronines sąskaitas, jas peržiūrėti, tvarkyti ir apmokėti pasirinkdami sau patogų laiką bei mokėjimo būdą – automatinį apmokėjimą arba vienkartinį pervedimą“, – sako Šiaulių banko administracijos vadovo pavaduotoja, Verslo plėtros tarnybos vadovė Daiva Šorienė.

Diegiant e. sąskaitos paslaugą, Šiaulių banko klientų tiesioginio debeto sutartys pakeistos automatinio e. sąskaitų apmokėjimo sutartimis visais atvejais, kai paslaugų teikėjai pasirinko teikti savo klientams e. sąskaitas. Šių banko klientų iki šiol tiesioginiu debetu apmokamos sąskaitos, tapusios elektroninėmis, ir toliau automatiškai apmokamos reikiamą sumą nurašant iš nurodytos sąskaitos - klientams papildomai dėl to nieko daryti nereikia.

Šiaulių banko internetinės bankininkystės sistemoje e. sąskaitos klientams pateikiamos, saugomos ir automatiškai apmokamos nemokamai. Pasirinkus e. sąskaitas apmokėti ne automatiškai, o įprastu vienkartiniu lėšų pervedimu, „SB linijoje“ tai atlikti galima visiškai paprastai, nes nereikia pildyti mokėjimo nurodymo formos. Šiuo atveju taikomi tipiniai pervedimų eurais įkainiai.

E. sąskaitos paslauga gali naudotis ir klientai, nesinaudojantys „SB linija“. Atvykus į banko padalinį, galima užsisakyti e. sąskaitų pateikimą padalinyje, sudaryti automatinio apmokėjimo sutartis, apmokėti e. sąskaitas vienkartiniu pervedimu.

Atkreipiame dėmesį, kad iki 2016 metų banko klientų pateikti sutikimai tiesioginiu debetu mokėti paslaugų teikėjams, kurie nepasirinko teikti e. sąskaitų, nuo šių metų pradžios nebegalioja. Šie klientai toliau su minėtų paslaugų teikėjais gali atsiskaityti patys, pervesdami įmokas ir mokesčius interneto banke „SB linija“ ar banko padaliniuose. Jei mokėjimo suma pastovi, patogu sudaryti periodinių mokėjimų sutartį, ir lėšos bus pervedamos automatiškai.

Banko klientai, kurie iki šiol nesinaudojo tiesioginio debeto paslauga, užsisakyti e. sąskaitos paslaugą gali prisijungę prie „SB linijos“, banko padaliniuose arba kreipdamiesi tiesiai į paslaugų teikėjus. Paslaugų teikėjų, iš kurių galima gauti e. sąskaitas, sąrašas, taip pat paslaugos teikimo sąlygos ir kita išsami informacija skelbiama Šiaulių banko interneto svetainės skiltyje „E. sąskaita“.

Kilus klausimų, klientus maloniai kviečiame skambinti tel. 1813 (skambinant iš užsienio +370 37 301 337) arba jiems patogiu metu užsukti į artimiausią Šiaulių banko padalinį.