Šiaulių bankas didina „SB linija“ atliekamų operacijų saugumą

2016-02-23

Atsižvelgiant į Lietuvos banko saugumo reikalavimus, keliamus internetu atliekamiems mokėjimams, ir siekiant stiprinti atsiskaitymo internete saugumą, nuo 2016 m. balandžio 1 d. esami klientai, išskyrus tuos, kurie naudojasi elektroniniu parašu ar kodų generatoriumi, Šiaulių banko internetinės bankininkystės sistemoje „SB linija“ kai kurias operacijas turės patvirtinti papildomu slaptažodžiu, atsiunčiamu SMS žinute. Šie klientai kviečiami nurodyti bankui šiam tikslui naudotiną savo mobiliojo telefono numerį.

Nuo š. m. balandžio 1 d. klientai, išskyrus tuos, kurie naudojasi elektroniniu parašu ar kodų generatoriumi, internetinės bankininkystės sistemoje „SB linija“ mokėjimo nurodymą pervesti daugiau negu 30 eurų į sąskaitas kituose Lietuvoje ir užsienyje registruotuose bankuose turės pasirašyti įvesdami ne tik reikiamus slaptažodžius iš PIN kodų kortelės, bet ir papildomą slaptažodį. Šis papildomas slaptažodis klientams bus atsiunčiamas nemokama SMS žinute.

Norint pradėti naudotis šia papildoma klientų autentifikavimo priemone, didinančia atsiskaitymo internete saugumą, Šiaulių banko klientams, išskyrus tuos, kurie naudojasi elektroniniu parašu ar kodų generatoriumi, tereikia bankui nurodyti savo mobiliojo telefono numerį, kuriuo turėtų būti siunčiamos SMS žinutės su papildomu slaptažodžiu.

Iki šių metų balandžio 1 d. privatūs klientai, kurie operacijas pasirašo susikurtu slaptažodžiu arba PIN kodų kortele, savo mobiliojo telefono numerį gali patogiai nurodyti prisijungdami prie „SB linijos“. Prisijungus iškart atsivers trumpa kontaktinio numerio atnaujinimo anketa, kurią būtina užpildyti norint matyti visą „SB linijos“ meniu ir atlikti operacijas. Pranešti savo telefono numerį taip pat galima atvykus į Šiaulių banko padalinį. Prireikus  įvestą telefono numerį iki balandžio 1 dienos galima koreguoti „SB linijoje“, pasirinkus meniu punktą „Nustatymai“ —> „Kontaktinio numerio atnaujinimo anketa“. Po balandžio 1-osios keisti anksčiau nurodytą telefono numerį bus galima tik atvykus į Šiaulių banko padalinį.

Verslo klientai dėl galimybės savo mobiliojo telefono numerį pateikti per „SB liniją“ bus informuoti atskiru pranešimu. Iki to laiko, telefono numerį jie galės atnaujinti atvykę į Šiaulių banko padalinį.

Šiaulių bankas primena, kad pasirašyti operacijas „SB linijoje“ klientai taip pat gali naudodami slaptažodžių generatorių, stacionarų elektroninį parašą ar vieną saugiausių ir itin patogią elektroninę priemonę – mobilųjį elektroninį parašą, kurį „Tele2“ ir „Omnitel“ abonentai gali įsigyti bet kuriame Šiaulių banko padalinyje.

Išsamiau apie pokyčius, rašoma skiltyje  „SB linija“ atliekamų operacijų saugumo priemonės“.

Kilus klausimų, maloniai kviečiame kreiptis telefonu 1813 (+370 37 301 337, jei skambinate iš užsienio) arba atvykti į pasirinktą Šiaulių banko padalinį.

Atkreipiame dėmesį

  • Šiaulių banko darbuotojai niekada patys, paskambinę ar parašydami el. paštu, neprašo pateikti Jūsų telefono numerio, mokėjimo kortelės  ir prisijungimo prie elektroninės bankininkystės sistemos duomenų. 
  • Telefono numerį, reikalingą SMS žinutėms su papildomu slaptažodžiu gauti, Jūs galite pateikti tik patys ir dviem pirmiau nurodytais būdais – „SB linijoje“ arba atvykę į Šiaulių banko padalinį.