Šiaulių bankas dalyvauja akcijoje „Pagirk gerą aptarnavimą“

2008-03-04

Šiaulių bankas pirmą kartą dalyvauja akcijoje „Pagirk gerą aptarnavimą“, kurią organizuoja GerasAptarnavimas.lt .  Kovas šalyje jau treti metai skelbiamas „Gero aptarnavimo mėnesiu“, kurio metu ir vyksta ši akcija.

„Gero aptarnavimo mėnuo“ - tai mėnuo, kada ypač didelis dėmesys skiriamas klientų aptarnavimui, jo kokybei.  Akcija orientuota ne tik į aptarnaujantį personalą, bet ir į klientus, kurie skatinami pareikšti nuomonę apie aptarnavimo kokybę, pasidalinti įspūdžiais apie gerą aptarnavimą. Šiaulių bankas džiaugiasi galėdamas prisidėti prie klientų aptarnavimo kokybės gerinimo.

„Ne paslaptis, kad „Gero aptarnavimo mėnuo“ paskatins mus labiau pasitempti, kurti jaukią, malonią atmosferą. Norime, kad patys dar kartą atkreiptume dėmesį į tai, kaip mes aptarnaujame klientus, ar darome viską, kad užtikrintume gerus ir ilgalaikius santykius su esamais bei su potencialiais klientais, ar dedame visas pastangas, kad klientų aptarnavimas būtų nepriekaištingas“, - sako Šiaulių banko marketingo ir ryšių su visuomene departamento direktorė Daiva Grikšienė.

Apie dalyvavimą akcijoje skelbia oranžinės šypsenėlės t.y. akcijos ženklas, kuris šypsosi ant visų Šiaulių banko padalinių durų, o atsiliepimų dėžes su anketomis banko klientai ras užėję į banko skyrius. Pareikšti atsiliepimą apie malonų aptarnavimą gali kiekvienas asmuo. Klientai savo pagyrimus konkretiems darbuotojams, bankui ar jo padaliniams gali pateikti keliais būdais: rašydami atsiliepimus ant banko padaliniuose esančių anketų ir įmesdami jas į specialias akcijos dėžes, pildydami anketas www.gerasaptarnavimas.lt,  siųsdami laiškus el. paštu info@gerasaptarnavimas.lt,  siųsdami SMS žinutes ar skambindami trumpuoju telefono numeriu 1808. Akcijoje „Pagirk gerą aptarnavimą“ dalyvauja visi Šiaulių banko padaliniai.

Visą kovo mėnesį vyksiančios akcijos rezultatai bus paskelbti š.m. balandžio 9-10 dienomis konferencijoje „Gero Aptarnavimo Dienos VI“ Vilniuje. Jos metu bus paskelbtos ir apdovanotos daugiausiai pagyrimų sulaukusios kompanijos.