Šiaulių bankas atnaujina prekės ženklą

2015-03-31

„Mūsų stiprybė – mūsų šaknyse“ – su tokiu šūkiu Šiaulių bankas pristato atnaujintą prekės ženklą. Kartu Šiaulių bankas užsibrėžia ambicingą tikslą tapti vienu labiausiai vertinamų lietuviškų prekės ženklų.

„Šiaulių banko prekės ženklo atsinaujinimas yra natūrali pokyčių, įvykusių per pastaruosius porą metų, pasekmė. Esame didžiausias lietuviško kapitalo bankas. Ateityje sieksime tapti ne tik lygiaverčiu konkurentu didiesiems Šiaurės šalių bankams Lietuvoje, bet ir vienu geriausiai vertinimų lietuviškų prekės ženklų“, – sakė Šiaulių banko administracijos vadovas Vytautas Sinius.

Atnaujinto Šiaulių banko prekės ženklo filosofijos pagrindinis leitmotyvas ir kūrybinė prekės ženklo koncepcija – „mūsų šaknys“. Ši idėja akcentuoja, kad Lietuvoje tvirtai įleistos Šiaulių banko šaknys garantuoja tvarumą ir stiprybę. Šaknys sujungia praeitį su ateitimi, bendruomenę su verslu, augina ir stiprina Lietuvos, verslo ir žmonių potencialą.

„Kalbėdami per šaknų asociaciją, naudodami semantines šio žodžio reikšmes, visų pirma mintyje turime valstybę, kurioje gyvename – Lietuvą. Stiprinti mūsų valstybės, verslo ir žmonių potencialą yra pagrindinis Šiaulių banko siekis“, – sakė V. Sinius.

Pasikeitęs Šiaulių banko logotipas turi kelis prasminius sluoksnius. Naujasis grafinis elementas logotipe simbolizuoja ir augantį medį, ir iš raidžių ertmių suformuotus lapelius, kurie buriasi aplink vieną kamieną, ir keturis banko centrus regionuose. Visi logotipo elementai tarpusavyje glaudžiai susieti ir atspindi banko misiją. Naujasis Šiaulių banko logotipas tapo modernesnis ir aiškiau atspindintis šiandienos banko įvaizdį, tačiau neprarandantis sąsajų su praeitimi.

Vizualinis identitetas visuose Šiaulių banko skyriuose bus atnaujinamas nuosekliai – procesus, susijusius su prekės ženklo keitimu, planuojama baigti per šiuos metus.

Veiklos strategijoje – kelios pagrindinės kryptys

Kalbėdamas apie veiklos strategiją, V. Sinius pabrėžė, kad Šiaulių bankas toliau stiprins vieną didžiausių mažmeninės bankininkystės tinklų Lietuvoje. Šiuo metu banko klientų aptarnavimo tinklą sudaro 72 skyriai, veikiantys 38 Lietuvos miestuose.

„Banko veiklos perspektyvas siejame su aukščiausio lygio klientų aptarnavimo standartais. Siekdami gerinti klientų aptarnavimo kokybę, praėjusiais metais įkūrėme klientų aptarnavimo kokybės padalinį, parengėme tarpusavio susitarimų rinkinį dėl klientų aptarnavimo ir bendravimo. Šiais metais planuojame reikšmingas investicijas į informacines technologijas, kurios leis toliau gerinti banko produktų kokybę, plėsti jų asortimentą“, – teigė V. Sinius.

Platus klientų aptarnavimo tinklas leidžia Šiaulių bankui būti stipriu partneriu regioniniame ir bendruomeniniame lygmenyje. Praėjusiais metais Šiaulių banko verslo klientų padaugėjo 13 proc., iki 23 tūkstančių, privačių klientų – 5 proc., iki 337 tūkstančių.

„Visus 23-ejus veiklos metus itin glaudžiai bendradarbiaujame su smulkiojo ir vidutinio verslo įmonėmis. Mūsų kompetencija šioje srityje yra išskirtinė, todėl tęstinumą išlaikysime – ir toliau dirbsime petys į petį su SVV“, – sakė Šiaulių banko administracijos vadovas.

Tarp veiklos prioritetų Vytautas Sinius taip pat paminėjo pozicijų stiprinimą gyvybės draudimo ir lizingo srityse, prie grupės prisijungus Ūkio banko lizingui ir gyvybės draudimo bendrovei „Bonum Publicum“, bei lyderystės išlaikymą pastatų renovacijos finansavimo rinkoje.

Šiaulių banko grupė 2014 m. uždirbo 11,77 mln. eurų grynojo pelno, o Šiaulių bankas – 10,6 mln. eurų, atitinkamai 2,2 ir 3,4 karto daugiau nei 2013 metais. Šiuo metu tarp Lietuvoje veikiančių bankų, Šiaulių bankas paskolų ir indėlių rinkose užima ketvirtą vietą.