Būkite budrūs: plinta sukčių laiškai, neva pasirašyti Šiaulių banko. Juose prašoma paspausti nurodą ir apsaugoti savo paskyrą. Šiaulių bankas tokių laiškų nesiunčia. Jokiu būdu nespauskite laiškuose pateiktos nuorodos.

Paslaugų įkainiai ir sąlygos nuo 2017 m. vasario 1 d.

2017-01-30

Gerb. klientai,

primename, kad 2017 m. vasario 1 dieną įsigalioja nauji Šiaulių banko paslaugų įkainiai bei sąlygos privatiems ir verslo klientams, t. y. banko sąskaitos, lėšų pervedimo, grynųjų pinigų operacijų, prekybos valiutomis, čekių, mokėjimo kortelių, kreditų, faktoringo, lizingo ir kt. paslaugų.
Įsigaliojus naujiems įkainiams, vienas sąskaitos tvarkymo mokestis apims kelias paslaugas – sąskaitos tvarkymą, lėšų įskaitymą, išrašų pateikimą elektroniniais kanalais. Šis mokestis bus taikomas ir banko, ir mokėjimo kortelių sąskaitoms.

Šiaulių banko paslaugų įkainių pokyčiai (PDF)

Galimybė sutaupyti pasirinkus paslaugų planą

Atkreipiame dėmesį, kad privatūs klientai gali taupiai ir patogiai naudotis pagrindinėmis banko paslaugomis, užsisakę savo poreikius geriausiai atitinkantį paslaugų planą – „Modernus“, „Maksimalus“, „Tradicinis“ su nuolaida „Lojaliems“ ar „Senjorams“ arba nemokamą planą „Jaunimui“.

Pasirinkus planą, už nedidelį mėnesio mokestį (nuo 0 iki 3,20 Eur) galima naudotis į planą įtrauktomis kasdienėmis banko paslaugomis, už jas papildomai nieko nemokant.

Taip pat informuojame, kad nuo š. m. vasario 1 d. įsigalioja naujas Pagrindinės mokėjimo sąskaitos planas, kurio kaina1,50 Eur per mėnesį (socialiai remtiniems asmenims taikoma 50 proc. nuolaida).

Kilus klausimų, maloniai kviečiame teirautis tel. 1813 (skambinant iš užsienio +370 37 301 337) arba Šiaulių banko klientų aptarnavimo padaliniuose.