Būkite budrūs: plinta sukčių laiškai, neva pasirašyti Šiaulių banko. Juose prašoma paspausti nurodą ir apsaugoti savo paskyrą. Šiaulių bankas tokių laiškų nesiunčia. Jokiu būdu nespauskite laiškuose pateiktos nuorodos.

Pagal klientų aptarnavimo kokybę Šiaulių bankas – tarp geriausių Lietuvos bankų

2017-02-03

Pastaruosius keletą metų sparčiai klientų aptarnavimą gerinęs Šiaulių bankas pernai pasiekė 95,7 proc. klientų aptarnavimo kokybės rodiklį – tai antras geriausias rezultatas tarp visų 7 tyrime dalyvavusių Lietuvos bankų. Bankų sektoriaus vidurkis siekė 89,5 proc.

Aštuntus metus iš eilės tyrimų bendrovės „Dive Lietuva“ (UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“) vykdomo tyrimo rezultatai parodė, kad Šiaulių banko klientų aptarnavimo rodiklis per metus išaugo 5,4 procentinio punkto ir atitinka aukščiausią kokybės lygį.

„Toks aukštas ir Šiaulių bankui rekordinis klientų aptarnavimo rodiklis – pastarųjų kelerių metų pastangų ir įvykdytų pokyčių rezultatas. Užsibrėžę strateginį tikslą tapti vienu geriausiai klientus aptarnaujančių šalies bankų, skyrėme daug dėmesio darbuotojams parengti – sukūrėme ir įdiegėme klientų aptarnavimo kokybės standartą, veiklos vertinimo, matavimo bei skatinimo sistemas ir įgyvendinome kitas svarbias pertvarkas. Džiugu, kad ši kompleksinių pokyčių programa duoda apčiuopiamus rezultatus – tai pastebime ne tik matydami tyrimų rezultatus, bet ir kiekvieną dieną bendraudami su banko klientais“, - teigė Šiaulių banko administracijos vadovo pavaduotoja, Verslo plėtros tarnybos vadovė Daiva Šorienė.

„Dive Lietuva“ duomenimis, 2014 m. Šiaulių banko klientų aptarnavimo kokybės rodiklis siekė – 84,8 proc., o 2015-aisiais – jau 90,3 proc.

Tyrime buvo vertinami įvairūs klientų aptarnavimo kriterijai – banko padalinio aplinka, aptarnaujančio darbuotojo išvaizda, kontakto užmezgimas, kliento poreikių išsiaiškinimas, bendravimo įgūdžiai, pasiūlymo pateikimas ir argumentavimas, papildomas pardavimas, kontakto pabaiga. Rezultatai parodė, kad visi vertinti Šiaulių banko kriterijai, išskyrus kontakto pabaigą, yra įvertinti 90 proc. ir aukštesniu balu. Ypač pagerėjo papildomo pardavimo kriterijus - nuo 58 proc. 2015 m. iki 90 proc. 2016 metais.

„Slapto pirkėjo“ tyrimas vykdytas penkiuose didžiuosiuose miestuose, atsitiktinai pasirinktuose banko padaliniuose. Penki Šiaulių banko padaliniai buvo įvertinti maksimaliais balais – tai „Akropolio“ ir Žardės klientų aptarnavimo skyriai Klaipėdoje, Kauno filialo centrinis padalinys, Šiaulių Karaliaučiaus klientų aptarnavimo skyrius ir Panevėžio klientų aptarnavimo centras.