Įsigalioja papildomi saugumo reikalavimai internetu atliekamiems mokėjimams

2016-03-29

Gerb. klientai,

maloniai primename, kad nuo š. m. balandžio 1 d. visi privatūs ir verslo klientai, išskyrus tuos, kurie naudojasi elektroniniu parašu ar kodų generatoriumi, internetinės bankininkystės sistemoje „SB linija“ kai kurias operacijas turės pasirašyti įvesdami ne tik reikiamus slaptažodžius iš PIN kodų kortelės, bet ir papildomą slaptažodį, atsiunčiamą nemokama SMS žinute (paslauga „PIN + SMS“).  Jeigu neturite PIN kodų kortelės, ją įsigyti galite bet kuriame Šiaulių banko padalinyje.

Ši papildoma saugumo priemonė  taps privaloma norint „SB linijoje“:

  • pasirašyti mokėjimo nurodymą pervesti  daugiau kaip 30 eurų į kitus Lietuvoje ir užsienyje registruotus bankus;
  • sudaryti ar nutraukti periodinio SEPA mokėjimo sutartį, kai pervedama suma viršija 30 eurų ir gavėjo sąskaita yra kitame banke;
  • užsisakyti e. sąskaitą, kai mokėjimo suma viršija 30 eurų ir gavėjo sąskaita yra kitame banke arba pagal nuolatinių mokėjimų sutartį;
  • užregistruoti mokėjimo kortelę saugaus atsiskaitymo  programoje „MasterCard SecureCode“;
  • pateikti laisvos formos prašymą;
  • pateikti kontaktinio numerio atnaujinimo anketą.

Jeigu Šiaulių banko internetinės bankininkystės sistemoje „SB linija“ nepasirašote elektroniniu parašu ar naudodami kodų generatorių ir dar nesate mums pranešę savo mobiliojo telefono numerio, kuriuo turėtų būti siunčiamos SMS žinutės su papildomu slaptažodžiu, būtinai tai atlikite:

  • iki balandžio 1 d.  savo mobiliojo telefono numerį galite nurodyti užpildydami kontaktinio numerio atnaujinimo anketą, kuri rodoma iškart prisijungus prie „SB linijos“;
  • nuo balandžio 1 d. –  tik atvykę į Šiaulių banko klientų aptarnavimo padalinį.

Primename, kad prisijungti prie „SB linijos“ ir pasirašyti operacijas bei dokumentus galite naudodamiesi kitomis elektroninėmis priemonėmis: kodų generatoriumi, stacionariuoju elektroniniu parašu ar  ypač patogiu mobiliuoju elektroniniu parašu. Mobilųjį elektroninį parašą „Tele2“ ir „Omnitel“ abonentai gali nemokamai įsigyti bet kuriame Šiaulių banko padalinyje. Dėl mobiliojo parašo „Tele2“, „Omnitel“ ir „Bitės Lietuva“ bei „Teledemos“ klientai taip pat gali kreiptis į savo mobiliojo ryšio operatorių.

Išsamiau apie pokyčius ir galimas pasirašymo priemones  –  „SB linija“ atliekamų operacijų saugumo priemonės“.

Kilus klausimų, maloniai kviečiame kreiptis telefonu 1813 (+370 37 301 337, jei skambinate iš užsienio) arba atvykti į pasirinktą Šiaulių banko padalinį.

AB Šiaulių bankas

Atkreipiame dėmesį

  • Šiaulių banko darbuotojai niekada patys, paskambinę ar parašydami el. paštu, neprašo pateikti Jūsų telefono numerio, mokėjimo kortelės  ir prisijungimo prie elektroninės bankininkystės sistemos duomenų.
  • Telefono numerį, reikalingą SMS žinutėms su papildomu slaptažodžiu gauti, Jūs galite pateikti tik patys ir dviem pirmiau nurodytais būdais – „SB linijoje“ arba atvykę į Šiaulių banko padalinį.