Informacija verslo klientams dėl „SB linija“ atliekamų operacijų saugumo

2016-03-16

Šiaulių bankas primena, kad, atsižvelgiant į Lietuvos banko saugumo reikalavimus internetu atliekamiems mokėjimams ir didinant atsiskaitymo internete saugumą, nuo š. m. balandžio 1 d. klientai, išskyrus tuos, kurie naudojasi elektroniniu parašu ar kodų generatoriumi, internetinės bankininkystės sistemoje „SB linija“ kai kuriuos pervedimus turės pasirašyti įvesdami ne tik reikiamus slaptažodžius iš PIN kodų kortelės, bet ir papildomą slaptažodį, atsiunčiamą SMS žinute.

Papildoma saugumo priemonė – SMS žinute siunčiamas slaptažodis – bus reikalinga norint pervesti daugiau negu 30 eurų į kitus Lietuvoje ir užsienyje registruotus bankus. Ši SMS žinutė klientams bus atsiunčiama nemokamai.

Verslo klientai, išskyrus tuos, kurie naudojasi elektroniniu parašu ar kodų generatoriumi, kviečiami nurodyti bankui mobiliojo telefono numerį, kuriuo turėtų būti siunčiamos SMS žinutės su papildomu slaptažodžiu. Iki šių metų balandžio 1 d. telefono numerį galima nurodyti „SB linijoje“: prisijungus iškart atsiveria langas su nuoroda į kontaktinio numerio atnaujinimo anketą.

Verslo klientai, naudojantys skirtingas operacijų valdymo teises, šią kontaktinio numerio atnaujinimo anketą gali pasirašyti pagal jiems priskirtą pasirašymo lygį: naudotojo, neturinčio teisės pasirašyti arba turinčio antrojo (žemesnio) parašo teisę, anketą privalo pasirašyti naudotojas, turintis pirmojo (pagrindinio) parašo teisę.

Pranešti telefono numerį galima ir atvykus į banko padalinį.

Įvestą telefono numerį iki balandžio 1 dienos galima koreguoti „SB linijoje“, pasirinkus meniu punktą „Nustatymai“ —> „Kontaktinio numerio atnaujinimo anketa“. Po balandžio 1-osios keisti anksčiau nurodytą telefono numerį bus galima tik atvykus į Šiaulių banko padalinį.

Išsamiau apie pokyčius, rašoma skiltyje  „SB linija“ atliekamų operacijų saugumo priemonės“.

Atkreipiame dėmesį:

  • Šiaulių banko darbuotojai niekada patys, paskambinę ar parašydami el. paštu, neprašo pateikti Jūsų telefono numerio, mokėjimo kortelės  ir prisijungimo prie elektroninės bankininkystės sistemos duomenų.
  • Telefono numerį, reikalingą SMS žinutėms su papildomu slaptažodžiu gauti, Jūs galite pateikti tik patys ir tik dviem pirmiau nurodytais būdais – „SB linijoje“ arba atvykę į Šiaulių banko padalinį.

Kilus klausimų, maloniai prašome kreiptis į Šiaulių banko klientų aptarnavimo padalinį ar tel. 8 700 55 055 (+370 37 301 337, jei skambinama iš užsienio).