Draudimo sutarčių peržiūros ir kitos naujos galimybės Šiaulių banko internetinės bankininkystės sistemoje

2017-01-09

Nuo šiol Šiaulių banko internetinės bankininkystės sistemoje „SB linija“ – dar daugiau galimybių: privatūs klientai, turintys sutartis su banko patronuojamąja gyvybės draudimo UAB „Bonum Publicum“, gali prisijungti prie bendrovės savitarnos svetainės ir patogiai peržiūrėti šias sutartis bei atlikti kitas operacijas.

„Siekiame, kad banko internetinės bankininkystės sistemoje klientai galėtų atlikti tiek tradicines finansines operacijas, tiek naudotis kitomis banko bei jos patronuojamų įmonių teikiamomis paslaugomis. Banko sistemoje įdiegta prieiga prie draudimo bendrovės „Bonum Publicum“ savitarnos svetainės padidina elektroninių paslaugų naudojimo galimybes ir patogumą“, – sako Šiaulių banko administracijos vadovo pavaduotoja, Verslo plėtros tarnybos vadovė Daiva Šorienė.

Per internetinės bankininkystės sistemą „SB linija“ jau pasiekiama gyvybės draudimo bendrovės „Bonum Publicum“ savitarnos svetainė yra skirta privatiems asmenims, pageidaujantiems peržiūrėti savo draudimo sutarčių duomenis.

„Banko sistema dabar suteikia galimybę peržiūrėti savo galiojančių draudimo sutarčių informaciją, pateikti prašymą pakeisti investavimo planą, gauti metines ataskaitas apie turimas draudimo sutartis, pranešti apie pasikeitusius savo kontaktinius duomenis ir atlikti daugiau klientams naudingų veiksmų“, – naujovės privalumus vardija gyvybės draudimo UAB „Bonum Publicum“ direktorė Rasa Vasilienė-Vasiliauskienė.

Norint prisijungti prie „Bonum Publicum“ savitarnos svetainės ir patogiai naudotis šiomis paslaugomis, tereikia „SB linijoje“ pasirinkti meniu punktą „TAUPYMAS IR INVESTAVIMAS“ -> „Bonum Publicum“.

Draudimo sutartį galima sudaryti „Bonum Publicum“ klientų aptarnavimo skyriuose, o apsidrausti gyvybės draudimu „Saugi šeima“ – ir visuose Šiaulių banko padaliniuose.

Klientai, kurie neturi prisijungimo prie „SB linijos“, kviečiami sudaryti „SB linijos“ paslaugos teikimo sutartį Šiaulių banko klientų aptarnavimo padaliniuose. „Eta banką“ naudojantys privatūs klientai prašymą sudaryti šią sutartį iki 2017 m. vasario 1 d. gali pateikti ir „Eta banke“.

Daugiau informacijos – tel. 1813 (+370 37 301 337 skambinant iš užsienio), el. paštu kc@sb.lt ir visuose Šiaulių banko klientų aptarnavimo padaliniuose.