Būkite budrūs: plinta sukčių laiškai, neva pasirašyti Šiaulių banko. Juose prašoma paspausti nurodą ir apsaugoti savo paskyrą. Šiaulių bankas tokių laiškų nesiunčia. Jokiu būdu nespauskite laiškuose pateiktos nuorodos.

2018 m. lapkričio 9 d. įsigalioja patikslinti banko paslaugų įkainiai

2018-11-09

Gerb. klientai,

Informuojame, kad nuo 2018 m. lapkričio 9 d. įsigalioja patikslinti banko paslaugų įkainiai.

Pokyčiai susiję su įkainių sąvokų patikslinimu, papildymu ir detalizavimu.

Banko paslaugų planais besinaudojantiems klientams daugės galimybių nemokamai išsiimti grynuosius pinigus – iš debeto kortelės, susietos su paslaugų planu, nemokamai išsiimti grynuosius pinigus bus galima ir UAB „Perlo paslaugos“ terminaluose (yra papildomų sąlygų). Atsiranda galimybė interneto banke nemokamai valdyti mokėjimo kortelės paros operacijų limitus. Taip pat patikslinta, kad komisinis atlyginimas, taikomas už duomenų patikrą atidarant banko sąskaitą, nėra grąžinamas klientui, bankui priėmus sprendimą dėl prevencinių priežasčių neatidaryti sąskaitos.

Su patikslintomis paslaugų įkainių sąlygomis galite susipažinti čia.

Kilus klausimų, kreipkitės tel. 1813 (skambinant iš užsienio +370 37 301 337), el. paštu kc@sb.lt arba užsukite į bet kurį Šiaulių banko padalinį.

Jūsų
Šiaulių bankas

Klientams, kurie sutinka su atnaujintais Paslaugų įkainiais, nereikia atlikti jokių veiksmų. Klientai, nesutinkantys su Paslaugų įkainių pakeitimais, turi teisę nutraukti banko sąskaitos, mokėjimo kortelės išdavimo ar kitos paslaugos, kuri susijusi su pakeičiamais įkainiais, sutartį, kaip tai reglamentuota Šiaulių banko paslaugų teikimo bendrosiose taisyklėse, iki skelbiamų pokyčių įsigaliojimo dienos apie tai raštu informuodami Šiaulių banką. Laikoma, kad klientas sutiko su skelbiamais pakeitimais, jeigu jis iki pakeitimų įsigaliojimo dienos Šiaulių bankui nepraneša, kad su jais nesutinka.