Uždaryti
E-gyvybė Naujoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis nuo 2023‑12‑01, ir buvusiems INVL Life klientams, kurių sutartys buvo perkeltos į „SB draudimas“. PRISIJUNGTI
„SB draudimas“ savitarna Senoji „SB draudimas“ savitarna Skirta „SB draudimas“ klientams, sudariusiems draudimo sutartis iki 2023‑11‑30. PRISIJUNGTI
Turto valdymo portalas Turto valdymo paslaugos savitarna Skirta klientams, turintiems Turto valdymo paslaugos sutartį. PRISIJUNGTI

Klausimai apie keičiamą banko pavadinimą

Ar bankas naujuoju pavadinimu vis dar lietuviškas bankas? Ar keičiasi banko akcininkai?

Šiaulių bankas ketina keisti pavadinimą, nes nuosekliai auga ir tobulina paslaugas. Norime geriau atskleisti savo siekį būti moderniu lietuvišku banku arčiau kliento.

Bankas buvo ir lieka lietuviškas, o pagrindiniai jo akcininkai nesikeičia. Tai – Lietuvos verslo lyderiai: turto valdymo grupė „Invalda INVL“, verslų vystytojo bei investuotojo „Tesonet“ įmonių grupei priklausanti „Tesonet Global“, bendrovę „Girteka Logistics“ valdanti holdingo įmonė „Willgrow“. Tarp didžiausių akcininkų ir vienas Šiaulių banko įkūrėjų, taip pat Europos rekonstrukcijos ir plėtros bankas (ERPB). Bankas vien Lietuvoje turi per 5000 smulkių akcininkų – gyventojų, įsigijusių Šiaulių banko akcijų.

Ar dėl banko pavadinimo keitimo neketinate mažinti banko padalinių?

Planuojant pakeisti banko pavadinimą, paslaugos banko klientams nesikeis.

Žinoma, klientų aptarnavimo skyriai klientus pasitiks naujomis iškabomis, kai banko pavadinimas bus pakeistas oficialiai.

Šiaulių bankas šiuo metu turi didžiausią klientų aptarnavimo skyrių tinklą tarp šalies bankų ir dėl šio pokyčio uždaryti skyrių neplanuoja. Mūsų siekis būti banku arčiau kliento – prieinamumas – viena iš svarbiausių mūsų vertybių. Siekiame, kad banko paslaugos būtų paprastai pasiekiamos tiek gyvai – skyriuose, tiek ir internetu – taip, kaip tai patogu klientui.

Kodėl buvo nuspręsta keisti pavadinimą? Kada keisis banko pavadinimas?

Pernai pristatėme ambicingą strategiją tapti geriausiu banku Lietuvoje ir pirmu pasirinkimu Lietuvos gyventojams bei verslui. Šis prekių ženklo ir pavadinimo keitimas yra viena iš strateginių iniciatyvų šiam tikslui pasiekti ir tapti mylimiausiu prekių ženklu Lietuvos finansiniame sektoriuje. Tai didesnio banko pokyčio teikti dar patrauklesnes paslaugas klientams dalis.

Buvome ir liekame lietuviškas bankas – mūsų savininkai nesikeičia – ir toliau dirbsime išskirtinai Lietuvoje.

Augame ir stiprėjame kaip finansinis partneris, todėl siekiame būti dar arčiau savo klientų. Turime plačiausią klientų aptarnavimo tinklą Lietuvoje, o istorinis pavadinimas vis dar siejamas su konkrečia vietove. Norime, kad mūsų klientai aiškiai matytų banko augimą mūsų siekį augti ir modernėti, kartu išlaikant lietuviškumą ir siekį būti arčiau kiekvieno žmogaus.

Pasirinktas pavadinimas sąmoningai jungia elementus, kurie perteikia banko viziją ir įsipareigojimus. Pavadinimo skamba kaip lietuviškas žodis, modernumas skleidžiasi per šiuolaikišką žodžio formą, grafinius identiteto ir logotipo elementus, o pavadinimo užkoduotas artumas kalba apie banko įsipareigojimą būti arčiausiai klientų. Kaip atrodo naujasis prekių ženklas, galite žvilgtelėti čia.

Po vienu prekių ženklu apjungsime visas Šiaulių banko grupės įmones – pensijų ir investicinius fondus valdančią „SB Asset Management“, gyvybės draudimo bendrovę „SB draudimas“, lizingo bendrovę „SB lizingas“.

Apie ketinimą keisti pavadinimą pranešame iš anksto. Galutinis sprendimas keisti pavadinimą bus priimtas 2025 m. kovo mėnesį. Oficialiai pavadinimą pakeisime, kai atliksime visas reikiamas procedūras, planuojama – 2025 m. gegužę. Visus savo klientus apie pokytį informuosime individualiai, naujienas taip pat pranešime viešai.

Ar keisis banko teikiamų paslaugų mokesčiai ir sąlygos? Ar keisis sutarčių sąlygos?

Planuojant pakeisti banko pavadinimą Šiaulių banko klientams ir banko grupės įmonių „SB Asset Management“, „SB draudimas“, „SB lizingas“ klientams nieko daryti nereikia – banko bei grupės įmonių sutartys, teikiamos paslaugos, įkainiai dėl šio pokyčio nesikeis.

Banko kortelės galios iki datos, nurodytos ant kortelės, klientų sąskaitų numeriai nesikeis, banko SWIFT kodas nesikeis, interneto banke ir savitarnose bus tik minimalių vizualių pokyčių. Prisijungimai prie interneto banko ir kitų paslaugų savitarnos išliks tokie patys.

Pakeitę banko pavadinimą planuojame atnaujinti banko interneto svetainę, kurios adresas keisis ir kartu keisis savitarnos svetainių adresai bei banko kontaktai – apie šiuos pasikeitimą klientus informuosime individualiai, kai pokyčiai įvyks. Šie pokyčiai numatomi, kai bankas oficialiai pakeis savo pavadinimą – gegužę.

Ką turiu daryti, jei mano įmonės dokumentuose yra nurodytas senasis banko pavadinimas?

Planuojant pakeisti banko pavadinimą visi Šiaulių banko įsipareigojimai klientams, tiekėjams ir partneriams išlieka, visos iki šiol su Šiaulių banku sudarytos sutartys yra galiojančios juose numatytais terminais, todėl nieko daryti nereikia.

Keičiamas tik banko juridinis pavadinimas, kontaktai, kiti banko rekvizitai nesikeičia. Kai banko juridinis pavadinimas bus pakeistas, informuosime apie naujus rekvizitus, kurie bus aktualūs teikiant sąskaitas bankui. Šie pokyčiai numatomi, kai bankas oficialiai pakeis savo pavadinimą – gegužę.

Kaip apsisaugoti nuo sukčių?

Svarbu! Bankui planuojant keisti pavadinimą tuo gali mėginti pasinaudoti sukčiai. Ruošdamiesi šiam pokyčiui, darome viską, kad mūsų klientai būtų apsaugoti. Iki oficialaus banko pavadinimo pasikeitimo banko interneto svetainės ir banko savitarnų adresai nesikeičia. Banko svetainės adresas www.sb.lt. Savitarnas ir interneto banką galite pasiekti šioje svetainėje paspaudę Prisijungti.

Apie pasikeitusį interneto svetainės adresą informuosime viešai ir kiekvieną klientą individualiai. Bankas elektroniniais laiškais ir socialiniuose tinkluose teiks informacinius pranešimus apie pokytį, tačiau niekada neprašys prisijungti prie interneto banko ar dėl kitų priežasčių patvirtinti savo tapatybę.

Klientų prisijungimai nesikeis ir jiems dėl šio pokyčio nieko daryti nereikės.

Prašome nereaguoti į elektroninius laiškus, kuriuose pateikiamos nuorodos prisijungti prie interneto banko ar kitaip patvirtinti savo tapatybę, pavyzdžiui, su „Smart–ID“ ar „Mobile–ID“. Prašome nespausti jokių nuorodų socialiniuose tinkluose, kuriuose neva prašoma prisijungti prie interneto banko ar patvirtinti savo tapatybę, kad laimėtumėte prizų, ar neva atnaujintumėte paslaugas naujame banke. Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo būdai.

Dėl pavadinimo keitimo bankas neprašys jūsų pateikti asmeninių duomenų ar prisijungti prie paskyros per tiesiogines nuorodas. Oficiali informacija bus skelbiama tik mūsų interneto svetainėje ir kituose oficialiuose kanaluose. Jei kyla abejonių, kreipkitės į banką tiesiogiai.