Ekspertų straipsniai

2019-08-29
Būti geru banko klientu – apsimoka
Reputacija ir ilgalaikė partnerystė su banku įmonei naudinga, o ypač – užklupus sunkumams. Andrius Stankūnas, Šiaulių banko Panevėžio Klientų aptarnavimo centro vadovas, pasakoja, kodėl metams bėgant įgyta gera reputacija ilgainiui atsiperka.
2019-07-31
Sezoninis verslas: kaip per keletą mėnesių užsidirbti visiems metams
Iš pirmo žvilgsnio sezoninis verslas gali atrodyti patraukli galimybė per trumpą laikotarpį užsikrinti pajamų visiems metams. Tačiau specialistai tikina, kad sezoninis verslas daugeliu atveju yra rizikingesnis – verslininkai privalo gebėti efektyviai planuoti įmonės darbą, valdyti pinigų srautus ir net mokėti prognozuoti orus.
2019-07-05
Pirmąkart siekiate banko finansavimo? Nepamirškite namų darbų
Pirmą kartą dėl verslo finansavimo besikreipiančios įmonės visada sulauks padidinto banko dėmesio. Kad pirmas pokalbis banke netaptu skaudžiu nusivylimu, jam reikia tinkamai pasiruošti. O pasirengti bus paprasčiau, jei iš anksto žinosite, ko jūsų tikrai paklaus banko konsultantas.
2019-06-12
Restruktūrizavimas – gelbėjimosi ratas verslui, kuris dar turi ateitį
Paplitęs įsitikinimas, kad restruktūrizavimas – tai vienas žingsnis iki bankroto, yra klaidingas. Sklandus restruktūrizavimo procesas leidžia laikinų sunkumų turinčioms įmonėms vėl atsistoti ant kojų, todėl specialistai ragina įmonių vadovus nenuvertinti šios verslo gelbėjimo galimybės.
2019-04-30
Eksportas į egzotines rinkas: kaip išvengti nemokių klientų?
Eksportas – vienas pagrindinių Lietuvos ekonomikos variklių. Kasmet eksporto rodikliai vis gerėja – vien per 2018 m. Lietuvos eksportas išaugo 7,3%, lietuviškos kilmės produkcijos pernai eksportuota 9,8% daugiau negu prieš metus.
2019-04-03
Skaitmeniniame amžiuje žmogiškasis ryšys nepraranda reikšmės
Dėl sparčios technologijų plėtros vis daugiau įmonių ryžtasi skaitmeninei transformacijai. Fizinius klientų aptarnavimo padalinius keičia skaitmeniniai kanalai, tačiau specialistai įspėja – pernelyg skubotas ir nesubalansuotas migravimas į skaitmeną gali kainuoti klientų pasitenkinimą.
2018-11-06
Bankų koziris bendraujant su SVV – žmogiškasis faktorius
Steve‘as Jobsas, vienos didžiausių technologijų kompanijų „Apple“ įkūrėjas, ne kartą pabrėžė, kad technologijos turi atsirasti tik įvertinus klientų poreikius, o ne atvirkščiai.
2018-10-02
SVV chaoso valdymo strategija
Kai verslo klientas kreipiasi į banką dėl finansavimo, visada analizuodami verslo planą atkreipiame dėmesį, kaip bus valdomas verslo augimas.
2018-09-04
Sparčiai augti – ne visada į sveikatą
Kalbėdami apie tikslus, verslo savininkai dažnai mini spartų augimą, tačiau specialistai įspėja, kad nepamatuotas augimas smulkaus ar vidutinio verslo įmonę gali susargdinti, kartais – nepagydomai.
2018-08-01
Finansinė panacėja smulkiesiems – portfelinės garantijos
Sakoma, kad labiausiai rizikuoji tada, kai bijai rizikuoti.
Siekdami užtikrinti geriausią jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus.
Sužinoti daugiau
Nesutinku